städa

yeye, tanken var att jag skulle städa idag. bra det har gått då. har iallafall satt en bordslampa på hallgolvet så jag ser någonting där inne :) måste verkligen fara till ikea.
har även hunnit tvätta kläder och dejtat pottan ett tag. OCH rensat bort grejerna från skrivbordet och under stolen, så nu kan man faktiskt ställa sig upp utan att trampa sönder något.
ska försöka göra ett ryck. måste få upp gardinerna och flytta sängen, för nu är hela skallen täckt av bulor, eftersom att jag skallar fönsterbrädan hela nätterna.
maria aka en av mina lärare ringde tidigare och undrade vars nåt arbete är. måste leta reda på det. har dock ingen aning om vars det kan vara. har för mig att jag hade det på datorn, men icket.
sen måste jag tigga tillbaka mitt usbminne av camilla så jag kan fixa alla arbeten till skolan. blablablaaaa

somnade kring 7-8 imorse, och vaknade 12. trots att jag hade ställt väckaren på 10. bra jobbat. men pelle är så söt där han står och lagar mat, så jag kunde inte sluta kolla :)

och jag orkar inte leda reda på laddaren till kameran, därför kommer jag inte ta några bilder på ett tag heller.

nu slutar sara, och då skulle hon höra av sig så vi kunde styra något. kommer förmodligen sluta i min säng med nån film, i hennes bil i någon skog (misstolka inte), eller så tar vi oss en promenad.

har även hunnit göra 2 hål i öronen. men under tiden jag tog ut nålarna så hann blodet torka och sen fick jag inte i nåt smycke. 2bad.


blood in, blood out



For every piece of me that wants you
Another piece backs away.
'Cause you give me something
That makes me scared, alright,
This could be nothing
But I'm willing to give it a try

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback