skjut mig

aldrig mer dricka nu.
skulle vilja skära bort mitt huvud och placera det på en annan galax, gör ont som satan.

aja, var rätt bra igår ändå. typ inte en kotte på hotellet, men vafan. pottan höll ju uppe stämningen där, haha. inte för att jag såg henne mer än 2-3 gånger, och de gångerna stod hon intryckt i ett hörn på toan och predikade om vad det då var.
jag, pottan, annis och emma satt här hemma och drack. var inte så givande. sen försvann jag från mänskligheten och jag kan inte riktigt svara på vad vi gjorde, men vi hade trevligt iallafall. sen kom lecke och david och tog oss mot stan, eller druggen för att vara exakt. dumpade annis på hotellet, hon skulle till sviten, men vi andra var inte ett dugg sugna, så vi for till emma och åt popcorn :) sen kom nå folk dit och blabla. tillslut var jag iallafall på hotellet.
träffade patte och var nog med han ganska mycket kan jag tro :)

ska iallafall aldrig mer sminka mig i fyllan. såg helt retarderad ut :)

efter hotellet skulle man ju hem också, och pottan var inte så stadig på benen så patte fixade taxi hem till henne, där vi dumpade fyllot där och sen började vi traska mot stan. tanken var att jag skulle till emma, men jag kom på mig själv vid rimi att jag var påväg till pottan. insåg dock att jag inte skulle orka med henne, så jag började gå hem, och i samma veva ringde anton och ville umgås, så jag gick dit. satt och kollade hockey på datorn och sen låg vi bara och snackade skit :) givande.

pappa har kommit hem nu också och det var fan kaos här. när han såg vilken form jag var i imorse sa han "ta bara bort ditt smink från bordet så fixar jag resten".. så jag slipper :)






blabla orkar inte ladda upp nåmer :) ska gå och käka och göra mig klar för praktiken. har fortfarande kvar dom där jävla utslagen sen jag duschade igår. vettefasen vad det är.

puss:)

Kommentarer
Postat av: Pottan

HAHAHA och fy fan är allt jag har å säga.. De brukar vara du som blir så där kanonfull juh :p Love you


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback