pain

alltså kul att jag har ont i varenda liten del av kroppen. var och cruisade med sara tidigare idag och började trycka på foten där jag har haft skitont sen i fredags, och givetvis hade jag fetaste knölen som flyttade på sig om man tryckte där, och det knakade och hade sig. mys!
ryggen, nacken och axlarna ska vi inte ens prata om. träningsvärken är olidlig.
och det är först idag jag har börjat bli människa igen. nog är man ju lite vek iallafall :) har dock fortfarnade ingen röst, låter som en crackhoe när jag försöker prata, som nån sa :) fast det blir väl fint det också.
och lisa satt och pillade ut rosentaggar från mitt ben igår, men det gick ju inte så jäkla bra :)
så jag tänkte att jag kunde gnugga bort dom i duschen.. yeye, min vad har svällt upp till det dubbla efter det.




såg brorsans öga idag, tycker grymt synd om han. bara den där jävla infektionen håller sig borta från
din hjärna nu :)
tragiskt bara att sånadär jävla nötter ens vågar visa sig ute. men sara kör hårt mot hårt nu och
har lovat att han hans anhöriga ska få hämta han i en papperskasse, alternativt plastkasse.

nu ska jag ta mig en nightwalk, kanske tillochmed en kvällsryk för att lugna sparvhjärtat lite.

vissa börjar ju inte praktiken förens på onsdag. fast jag går kväll, fin start :/

och snart fyller brorsan 21 och annis 18, då blir det partyparty! ;D

i want you to want me





Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback