idola

jepp nu har jag och pottan gått flera svängar fram och tillbaka till snurran flera gånger och köpt oss lite fredagsgodis :) sitter på mitt golv och är lagomt glamorösa med våra chips, julmust och candy :)
det regnar ju rätt friskt ute så nu är all min älskade snö borta :/

var och kollade gallerian också, var inte så mycket av värde där. bara lisa, som var med sina cpn och fikade ;) trevligt det iallafall. sen var det nån wierdo och trollade, hujja. är smårädd för sånt där så jag sprang därifrån :)

blablabla, soppe kommer troligen hit en sväng och kollar hur jag har det i röran =) finns kanske inte så mycket sittplatser, men pottan verkar inte klaga på golvet =)






stal lite bilder från jenny också :) från när vi var där blandannat





får skriva mer senare. nu ska jag vara social:)

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback