helgen

jaa, vad säger man? no more!

fredagen var det idol med pottan
och gårdagen då. fyfan..
tanken var att jag och sara skulle bada bastu, och baka någonting, för att sen bara ligga och slappa och se film typ. men nääedå. fick massa skamliga erbjudanden om att komma och dricka, men jag hade ingenting att dricka och ingen jag ville vara med, så jag skippade det.
men när sara kom hit och vi skulle gå och kolla vilken tid vi hade bastun såg vi att mitt namn var bortsuddat och något jukon hade bokat på min tid. så vi blev less som fan och tänkte att vi far på stan för att köpa hårfärg istället. och när vi sitter där och diggar saras värdelösa kasettband, och jag börjar bli riktigt festsugen, så börjar precis alla tjata om att jag ska komma ut, som att det någonsin händer när man väl dricker?

jag var mest less och arg för att jag var festsugen men inte hade något att dricka, och klockan hade hunnit passera 8 och jag var skabbigast i kommunen. men då tjatade pottan på mig och bad mig fara, för att jag annars bara skulle ha varit bitter idag över att jag inte for. så jag skrapade ihop lite alkohol, for hem till mig med sara och började färga mitt hår. eftersom att klockan närmade sig 9 så fick jag dricka riktigt snabbt, vilket resulterade i att jag hann bli lite ostadig på handen medans jag färgade håret, och färgade därför pannan mer än håret. lyckades tillochmed färga på benen och på ryggen, och väggarna då såklart.

sen kring 10 när sara skulle hem och sova dumpade hon mig hos emma där det var massa folk. och där var vi då fram tills det var dags för hotellet, bortsett från när jag var nere och umgicks med loyd, som bor under emma :) sen tog vi oss mot hotellet, hur vet jag inte. aja, vi hade det riktigt trevligt hos emma iallafall. annis och johanna bjöd på dans, och jag stod för sången.
däremot tappade jag bort mitt leg så jag fick ta ett pass från när jag gick i 6an eller nåt sånt, men jag tog mig faktiskt in :)
orkar inte gå in på detaljer. träffade massa folk bara och lallade runt där inne. givetvis såg jag knappt dem jag for dit med. vet inte ens om jag gick in med dom?
träffade patte också, var väl höjdpunkten. men han fixade så han fick fara därifrån :/

och jag pajjade min kamera också :/ den är helt oduglig nu. men det gick faktiskt att lägga in de få bilder jag lyckades ta igår. men själva grejen som åker ut när man tar bilder har fastnat halvvägs och se helt skev ut och det kommer bara upp en text där det står att jag ska slå av den och sen på igen, och när man väl ska ta bilder ser man bara konturer av någonting, om ens det, och sen dör den :( mamma och stefan skulle dock fixa. men det kommer bli tufft utan den tills den är lagad.

nåja, efter hotellet for jag till anton. minns inte att jag for dit, eller vad vi gjorde, vet bara att jag vaknade där imorse. bakis som ett cp. orkade inte ens öppna ögonen. ville bara sjunka genom jorden och stanna där. det är inte ofta man mår så dåligt som jag gjort idag. usch.

aja, sen var det bara att speeda hem och duscha, för att sen gå ner på stan, i regnet, med pottan. var kallt och jävligt. egentligen skulle jag och sara stå och sälja cookies (order av klassen), men sara skötte det så bra själv, så jag och pottan stod mest och hånade henne :) riktigt patetiskt försök att få in pengar till klassen.

efter att vi hade fläskat i oss mat på frasses så drog alla 3 hit och strejkade.
sen for pottan på praktik och då har jag och sara bara härjat på. har hunnit ut och leka i snön nån vända också.

nu ska jag mest troligt sova. orkar inte bete mig.



Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback