Flytt

jepp, idag har jag och pappa varit och kollat på en lägenhet.. och köpt den :) vi får börja flytta in redan imorgon. har dock lovat att farsan ska få min dubbelsäng då jag ändå bara använder halva, så jag har ingen säng ännu, men nog jäklar ska jag sova där imorgon för det :)
då är det bara det där med att packa ihop alla grejer, fyfan och helvete vad jobbigt. har ju just packat upp allt, som jag en gång redan packat ihop, då vi skulle flytta sist alltså. känns jävligt bra att komma häirifrån nu, har plågats dom 2 senaste åren. hujja!

så från och med imorgon är jag näsbybo, detni!

träffade brorsan idag. hans öga mår bättre idag, men fan inte bra. tog även lite bilder. han sa att han aldrig har haft så ont som idag, men det är nog för att svullnaden håller på att gå ner. och det gör skitont nu när det går att öppna ögat lite, för det blinkar ju automatiskt. kan itne ens tänka mig smärtan, fyfan. lappen har han för att det ska vara mörkt och inte rinna ut så mycket var och tårar och sånt svammel :)



har lagat världens godaste middag idag, creds till mig :) måste ju öva nu när man skaffar lägga, och har en pappa som inte duger till någonting som har med matlagning att göra :) hoho

jaja nu skriker ida på mig, ska gå och bada henne och sen sätta igång med packningen. kommer även slå av telefonen för nu är jag cpless på alla huliganer som ringer 24/7. sorry :)


you make me feel

Kommentarer
Postat av: Fegon

Ni har inte köpt lägenheten, du har inte lagat maten själv du har bara stekt ölkorvarna och det rinner inte tårar på mig föfan, du får mig att verka mesig haha:D

Postat av: fiffomiffo

nä okej, vi har hyrt den. same shit :) jag har rört om i grytan, kryddat och hällt i grädde, så käften. och du har visst tårar i ögat, det såg jag ju själv :)

2007-11-05 @ 21:01:48
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback