:)

min lillebror är mest troligt den roligaste människan på jorden. jag har skrattat så jag grinat hela dagen idag. och sättet han säger allting på, och när han försöker förklara någonting. hahah
sen använder han ord som inte ens jag vet vad de betyder, och han är fan 12 år.

idag när vi slogs lite (jag försökte fixa hans hår. han gick med på vattenkamning, men när jag tog fram gelen blev han galen) så råkade han smälla in i väggen med en jävla fart, så morsan kom in och sa "jag lämnar dörren öppen så kan du gå ut genom den nästa gång, och inte genom väggen", han tog det riktigt personligt och skrek "men vafan.. varför ska det alltid vara mitt fel? om frida hade skjutit mig i skallen hade du bara blivit sur på mig och bett mig sluta bloda ner". haha intelligenta unge.
aja, vi hann bråka lite på allvar också. förstod att det skulle hända då vi inte kan umgås normalt utan bråk :) han drog till farmor så jag slapp han.

sen har jag, sara och tyzon varit ute och härjat i snön. hahah jävla huliganer.
har inte med mig sladden så jag kan inte lägga in bilder nu. det lär komma sen. sara är alltid så stadig på benen ;)

funderar på om man ska fara hem ikväll. fast det gör jag nog mest troligt inte. går nog till kix och ser vad den dåren håller på med istället.
ska även hinna fara och sola. jag har hört att jag är ungefär lika vit som snön och att jag med största sannorlikhet inte skulle synas om jag låg i en driva, så det känns som att det är på tiden :) vi skyller på baksmällan sålänge, för jag mår fan inte bra ännu alltså :)



Fyller ut med lite onödigt vetande. har förmodligen redan svarat på den här tidigare

Klockan är: 20.30
Ditt namn: frida
Är du snygg: näpp
Födelseår: 89
Ditt födelseställe: kalix
Spelar du något instrument: endast luftgitarr
Ligger Skåne i Sverige: helst inte
Har du några danska släktingar: nej, och hade jag haft det hade jag inte vågat erkänna det
Dina första tankar när du vaknar: om jag skulle minnas det alltså
Är du hungrig: näe
Vart befinner du dig just nu: hos morsan
Är du bra på: snöbollskastning, trots att loyd vägrar erkänna det :)
Är du dålig på: sjunga
Är du singel: massor
Vilket land kommer du ifrån: sverige
Din mobiltelefon: skulle göra bättre nytta på botten i någon sjö
Låt som jag lyssnar på just nu: jason mraz - i'm yours
CD i stereon nu: har inte lyssnat på stereo på flera år
Antal timmar sömn: inatt sov jag fan länge. från typ 2 till 11, räkna själva
Vem är snyggast: skröder. ge mig
Vem vet mest om dig: mamma eller kix säkert
Vem vet du mest om: bananus
Vem vill du ha just nu: skröder
Vem hatar du mest i hela jävla världen: jämtin skulle jag tro :) no offence bid =)
Är du Höger eller Vänsterhänt: höger
Språk: svenska
Vilka sjukdomar: inga
Ditt mål i livet:
Fobier: björnar, höjder, mörker och cellskräck
Känner du en snygg kille/tjej: johodå
Har du körkort: näe
Vilka cigg gillar du mest: prince eller nå ryss cigg pottan alltid hade förr. vad dom då hette :)
Åsikt om jultomten: han finns nog inte ens
Äger du några vapen: njää
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: moa
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: dom var stensäkra på att jag var en frida. mamma säger dock att ida hade varit mer jag
Pepsi eller Coca cola: cocacola
McDonalds el. Burger King: bk
Mjölk: är jag allergisk mot. men med lite piller och oboypulver är det gott :)
Röker du: nääe. tjuvröker väl bara lite då och då :)
Svär du: har blivit bättre på att inte svära. men det händer fortfarnade för ofta
Sjunger du: jepp, och dåligt är det
Duschar du dagligen: joo typ
Är du kär nu?: näe
Den starkaste du vet: farfar eller totte
Vill du gå högskola: egentligen inte
Vill du gifta dig: hellre dör jag
Tycker du att du är attraktiv: haha inte nånstans
Är du en hälsogeek: hell no
Kommer du överrens med dina föräldrar: sällan
Vad vill du arbeta med när du blir stor: hud- och spaterapeut
Din hårfärg och frisyr: tanken är att det ska vara svart. men det vill som inte hålla sig. så nu är det väl svart, brunt, blondt osv. och jag har ingen frisyr. det bara hänger
Skorna du hade på dig idag: minns inte vilka jag hade
Kläder du hade på dig igår: när jag inte hade sjukhuskläderna hade jag pyjamasbrallor och en hockeytröja, sen dieseljeansen, ett svart linne och en grå kofta, och sen träningsbyxor och nån slackertröja
Vad har du på dig nu: träningsbrallor, vitt linne, svart kofta
Favoritfärg på kläder: svart, grått, vitt typ.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: men stor idé
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden: beror på hur generös pappa är
Skolväska just nu: ingen
Har du rosa kamouflage-kläder: näpp
Handväska eller liknande just nu: bara om jag dricker och måste ha koll på alla grejer. och då har jag några att välja mellan =)
Har du glasögon: nej men jag tror jag skulle behöva
Din perfekta pizza: hawaii är så perfekt det kan bli
Randigt, rutigt eller blommigt: randigt
Favoritårstid: vinter
Favoritmat och dryck: bra fråga. julmust och pk är då favoritdrickat :)
Favoritdjur: hund
Favoritparfym: nu har jag nån ny som jag älskar. vad den då heter
Favorit tv-program: grays anatomy
Favoritämne i skolan: karaktärsämnena och svenska
Favoritsysselsättning: hockey och snowboard
Favoritbyxor: saras äckliga jeans, rip :(
Favoritregissör: öööh
Favoritartist/grupp: när kixen sjunger blir jag gladast i världen
Choklad el. vaniljglass: vanilj
Gillar du när det åskar: njaoo
När ska du festa nästa gång: nyår 2015/2016 skulle jag tro
Vad köpte du senast: cigg tror jag
Hur mycket pengar har du: inte mycket
Hur svarar du i telefonen hemma: hallå
Hur svarar du i mobilen: jaa
Vem ringde du senast?: farmor
Vem ringde senast till dig: loyd
Senast kramat: kramade nån gamling på sjukan och kirre idag. annars var det nog.. i lördags nångång :)
Sov du ensam inatt: näe
Vem sov du hos senast: mamma
Vem sov hos dig senast: sara
Druckigt alkohol den senaste månaden: mmm
Varit på dejt den senaste månaden: dejt är ute :)
Ätit sushi den senaste månaden: nä fyfan
Blivit slagen den senaste månaden: mååånga gånger :)
Klockan nu: 20.41

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörredudär, det där med skåne... Take it back!

2007-11-21 @ 03:43:58

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback