bus-kväll

jepp, första natten utan pappa i läggan. skumt!
tur att sara och camilla har varit här och härjat så jag har sluppit sitta och mögla själv.
först kom ju då sara, och då for vi ganska direkt ner på stan med camilla M, raggade några varv, stannade och pratade med lecke och sånt. samtidigt som vi satt där och pratade ringde camilla G, aka camie, och ville ha skjuts till druggen, så vi drog dit. sen dumpade camilla M oss här och vi satte oss för att se idol.

jag och sara började slåss i vanlig ordning och det tog inte länge förens vi sökte oss utåt till snön för att inte störa grannarna, då sara är allt annat än tystlåten. vi hade lite snörugby, och jag vann givetvis!
camilla tog med min kamera och dokumenterade hela förloppet. men hon höll sig på långt avstånd och bilderna blev därför kassa. nåja.. efter att jag snöbadat sara så hon inte kunde vara människa så gick vi in i värmen, och idol hade hunnit sluta. så vi satt och spekulerade lite om varför lökar har fått deras namn. camilla är helt säker på att det är efter folkslag. gullök efter kineser, vitlök efter svennar och gräslök efter marisaner (jag står fast vid att det heter marsaner, och att dem inte ens existerar så dem inte ens borde ha ett namn).
efter det skulle vi hitta på något att göra medans idol hade paus, och camilla kom snabbt på att vi skulle köra sanning eller konsekvens, och det blev allt annat än rumsrena frågor. det spårade och vi ändrade spelreglerna, och hela spelet egentligen, till konka och konka, då vi insåg att det var flera resor roligare. och vi insåg nu att vi spelade så mycket att vi glömde kolla på utröstningen. värt! :)
jag har iallafall skrattat så jag fått ont i käkarna och gommen, och jag har fan ännu ont. träningsvärken kommer imorgon.
vi avrundade ganska snabbt och camilla for hem och laddade för match och sara ligger nu i sängen bakom mig och försöker sova, samtidigt som jag försöker föra en msnkonversation med min bror.

jag tänkte kasta mig i soffan nu och försöka sova, då jag ska upp före satan imorgon och vara barnvakt åt ida. kanske slutar med att jag går ut och umgås med patte, som är i någon lägenhet här i trakterna.

pottan ringde även och sa att hon kanske inte kan komma imorgon. och jag har ingenting att dricka, och ingen som vill köpa. bara min bror, som bara far dit om han orkar upp, vilket han med största sannorlikhet inte kommer göra. min kväll kommer suga. fan vad less jag blir. alltid någon som ska dra sig ur.


Kommentarer
Postat av: putte-fnask

hahahah sara ser helt förstörd ut på den där bilden när hon är snöbadad :D


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback