annis-dag

jepp, dagen har tillbringats med annis som är min självsfrände och bästa vän.
alltid lika kul att jyra med henne, det händer för sällan dock :/
annat var det när hon "bodde" hos mig. då var vi med varann 24/7 och tillslut ville vi bara spy åt varandra. men det gick bra iallafall :) nåja, snart flyttar hon ju in i grannhuset, can't wait.
vi har egentligen inte gjort så mycket. lagat lite mat, rensat nån kartong, sett tv, handlat, tvättat och bara dummat oss i vanlig ordning =)

nu har jag följt henne till snurran för ett tag sen, och direkt jag kom därifrån hoppade jag in i duschen. och när jag stod där och duschade som bäst råkades jag skymta mig själv i en av alla tusen speglar, insåg att mitt hår har blivit alldeles för jävla långt. jag överdriver om jag säger att det var till fötterna, men inte var det långt därifrån. så jag studsade ut från duschen, hämtade saxen och började klippa, och jag kunde inte sluta. nog har jag tagit minst 5 cm på längden och klippt upp allt i stortsett. luggen är jobbigt kort och far bara i ögonen och jag känner mig allmänt tunnhårig :) vill inte ens veta hur det ser ut när det torkar. men nu ska ingen komma och säga att det inte syns iallafall :)



sprang även och tog en ryk med pottan och nadine tidigare, och jag och pottan ska nog lunchdejta imorrn :)
ska även hinna fara och hämta ett skrivbord, några lådor, fara till morsan och fika och kramas, luncha med pottan och sen hinna på praktik klockan 2. får se hur det går.
ser verkligen inte fram emot att jobba kväll imorrn. är ju hockey :/ usch, hemska tanke. tur att dom alltid visar repriser på betalkanalerna.

nääe nu ska jag lägga mig och se film, och förhoppningsvis vakna utvilad imorgon. har faktiskt bäddat sängen idag, så det känns lite mer motiverat att sova :)

(btw; jag använder inte blöjorna som annis har på bilden. det är en lång historia bakom dom=)

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback