XD

snott av pottan ;>

plånbok: en sån plåtlåda
tandborste: ööhm, vit och.. orange tror jag..
smycken: just nu ingenting
strumpor: inga
örngottet: vita och typ.. svarta
filt/täcket: randigt

skor: vita. låga converse
nagellack: ingenting. bortsett från tummen som jag målat rosa, med nagellack alltså
handväska: öhm. ingen. bag?!
nyckelring; en älg
dator: hm.. ingen aning. svart och silver iallafall
favoritbyxor: saras. heltrasiga och oanvändbara. annars mjukisar
favorittröja: pappas gubbkofta
parfym: ja vad heter den då.. love by lily prune. eller nåt. annars escada.
cd i stereon just nu; ingen. the voice på i bakgrunden
mobiltelefon: sony ericsson k750i

sojamjölk: hujj!
växt: ingen aning
grönsak: nyttigt är äckligt
frukt: vindruvor, ananas
kryddor: cayennepeppar

mest hatade stil: ...
mest hatade fras: "jag förstår.. det kommer lösa sig" GAH!
mest hatade plats: skolan
mest hatade känsla: förvirrad
mest hatade säsong: sommar

vilken stil är du: det mesta måste jag nog säga
vilken stil önskar du att du var?:
tror du att din stil kommer att ändras?: den brukar göra det
har du varit, eller är du besatt av någon?: haha ja!
har du nån fobi?: fötter! mörker osv
vilken religion tillhör du?: ingen aning?!
tror du på gud?: näpp
tror du på satan? näpp
tror du på magi? japp
tror du på spöken? japp
tror du på liv på andra planeter? näpp
hur ser du på livet?: framåt

har du körkort? snart, förhoppningsvis
har du bil? njääe
är du förälskad i nån? ;)
tror du på kärlek vid första ögonkastet? jess
tror du på Sann Kärlek? jess
har du funnit sann kärlek? näpp
vart skulle du åka på bröllopsresa? thailand
person du gillar: alldeles för många
har du några barn? näpp
hur många barn vill du ha? inga
vid vilken ålder vill du ha barn?
vad skulle du döpa din dotter till? moa
vad skulle du döpa din son till? emil
dina vänner: hmm. jag har inga :(
dina fiender: grrr!
favoritnummer: 6
någonsin provat knark? näpp
rökt? förr
dricker du? näääpp

favoritcitat: "hellre ett missförstått geni än en glasklar idiot"
bästa rådet som du fått:
bästa rådet du gett:
favoritord: okejråhejrå
var vill du bo? örebro, typ
seriös eller oseriös: oseriös. kan vara seriös om jag vill dock :)
favoritspel: skipboo, 500
hobbies: snowboard
saker du stör dig på: skitsnack
senaste stället du gick till: garaget
sista du åt: frukost
senaste du drack: vatten
nuvarande sinnesstämning: less uttråkad osvosv
vanligaste sinnesstämning: glad, tror jag?:)
ovanligaste sinnesstämning: lugn


vänster eller högerhänt? Höger
person du är mest lik: annis måste jag nog säga. moster utseendemässigt
hårfärg: mja. svart, typ. mörkt iallafall
hårlängd: långt
hudfärg: rätt blek
ögonfärg: groena
längd: 154 cm
vikt: kant säga
kyssas eller kramas: kjamas
kan du snudda din näsa med tungan: nej
brunetter eller blondiner: spelar mindre roll
sex vid första dejten: nej
är du romantisk: haha nej!

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback