rocky

igår var det sol och varmt, för en gångs skull, och då finns det en oskriven regel som säger att man måste gå ut, även om man inte har någonting att göra ute.
så igår ringde mamma och väckte mig kring 12 och bad mig göra några ärenden åt henne, vilket jag givetvis gjorde. jag for dit, gjorde det jag skulle, och sedan hoppade jag och min lillebror studsmatta ett tag. det övergick i att kasta en fotboll på varandra så hårt som möjligt, vilket slutade i bråk. jag fick höra det vanliga, som att jag är en hora, en femöreshora för att vara exakt. och att jag är totalt missanpassad och inte gör någon nytta alls.
vi beslöt oss för att aldrig mer prata med varandra, i vanlig ordning.
sen började jag, mamma och stefan leka med bollen, nicka och sådär, och min lillebror ville givetvis vara med. jag skulle kasta en boll som han kunde nicka, men istället tog jag i allt vad jag hade och kastade den i skallen på han, snarare ansiktet. då var det krig igen.

sen kom sara förbi och hoppade lite studsmatta, och min lillebror joinade. vi slogs lite på studsmattan men lugnade oss snabbt och började ha sexualkunskap. jag och sara berättade hur barn blir till, och hur man ska handskas med tjejer. jag sa "om du hittar en tjej, börja med att hålla henne i handen typ" och han svarade snabbt "nej för helvete, knulla först, hålla handen sen". jag antar att det är hans äldre bror som lärt honom det :)

sen ringde camilla och ville att jag och sara skulle komma med henne till hennes stuga, och givetvis gjorde vi det. rocky the man var med, fyfan vilken hund. haha.
nåja, efter stugvägen släppte vi av hunden så han fick springa lite för att sedan gå en, enligt mig, förbannat lång promenad i skogen. allt jag såg var björnar och ormar, fast det i själva verket var stenar och pinnar.
när vi gick där i skogen kom vi fram till någon form av sandväg, med en stor spricka i. så jag och camilla stod och klurade på hur vi skulle ta oss över, samtidigt som sara kom galoperandes bakifrån och hoppade över, och ramlade. camilla berättade även att det brukar vara björnar dit vi var påväg, så jag vände snabbt och började halvjogga tillbaka mot stugan.
efter vägen fick rocky ett ryck och stack iväg in i skogen där det kom en bil och körde, som inte har någonting där att göra. när vi närmade oss stugan såg vi bilen stå parkerad på skogsvägen, utan någon människa i. så vi började spekulera i vad det kunde vara.
sen gick vi ner till vattnet och skulle tvätta av rocky (som rullat sig i lera) så att han inte skulle skita ner camillas finbil, och det var förbannat kallt i vattnet kan jag säga. mina fötter och ben domnade bort väldigt snabbt. sen såg sara 2 hundar uppe i skogen och då var det bara att fånga rocky och trycka in han i bilen och gasa därifrån. fyfan vad han luktade, haha. sara fick givetvis sitta där bak och hålla i han, och hon satt och bokstavligt kväljdes av lukten.
vi släppte av han hemma hos camilla och sen for vi runt stan och drog varvet, käkade glass och så.

sen hem och fortsätta fotbollandet.

nu sitter jag och väntar på att camilla ska ringa och berätta när jag ska fara ner på frisör och få veta vilken färg jag ska färga. så ikväll blir det färgning, av frisörcamilla givetvis :) fast hon pratade om att ha kvar mörkhåret och sätta i några effektslingor, vad det då är, så jag får väl lita på henne.

ska även hinna till pottan en sväng idag. hon har bjudit mig på tårta, så jag kan ju inte tacka nej :)



okejråhejrå

btw; Månadens låt: rizzle - ingenting kvar.. finns att ladda ner gratis på fegon.blogg.se
besök även rizzle på www.myspace.com/rizzle4fz

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback