IQ-test

jag hittade ett IQ-test på min storebrors sida (www.fegon.blogg.se) och bestämde mig för att göra ett likadant.
det visade sig snabbt att han inte är mycket smartare än vad jag är, och att jag hade bättre resultat än 85% av populationen, vilket snabbt sätter mig i kategorin "övernormal".

image14


som ni ser så är mina 116 p inte långt ifrån fegons 119 p (tror jag att det var).

fast jag ska göra om testet senare då jag inte är lika trött och nyvaken, för att bevisa att jag verkligen är smartare än vad han är.

här är då länken för de som vågar utmana min intelligens
http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html

Kommentarer
Postat av: Cämie

Jag är nog inte så smart trots allt. Jga fick 108 :D

2007-05-09 @ 12:04:27
Postat av: fiffomiffo

nej men det vet vi ju sen tidigare :)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback