yeye


Nämn något som gjorde dig glad igår:
luleåresan var rätt lyckad
Vad gjorde du kl 8 i morse?
jag sov
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
låg i sängen
Det sista du sa högt?
"ni är ju sjuka i huvudet. nu ska jag sova" (med glimten i ögat till min far och farbror)
Vad har du druckit idag?
ingenting, har inte hunnit så långt.
Vad var det senaste du åt?
sallad
Vad var det senaste du köpte?
en sallad
Vad är det för väder hos dig just nu?
kallt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
njääe.. faktiskt inte
Sover du tungt?
mycket. jag vaknar inte av något
Favoritklädsel?
mjukisbrallorna:)
Vad gör dig glad just nu?
att morgondagen garanterat kommer vara bättre

Vad ska du göra härnäst?
sova.. sen titta på fotboll är det tänkt
Humör just nu:
ruskigt trött och sliten
Kläder just nu:
träningsbrallor, vitt linne och en kofta
Musik just nu:
my nigga for real
Morgon- eller nattmänniska:
Nattmänniska
Vilka är viktigast för dig:
mina vänner, alltid
Bio eller promenad:
promenad
Är du kittlig:
fruktansvärt
Vad vill du jobba som?
spakonsulent
Gillar du att sjunga?
nej usch
Vad längtar du mest efter just nu?
sova, godnatt!


Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback