Ta fram din mobil

1, Vem ringde du senast?
Davd

2. Vem ringde senast dig?
Mamma

3. Vad står det i ditt 5:e mottagna sms?
"Jag gör detsamma om er båda. Förlåt mamma att jag inte kunde prata, kycklingen skulle in i ugnen och jessica var i telefon för femte gången"

4. Vad står det i ditt 12:e mottagna sms?
"Får jag komma och sova hos dig? :)"

5. Vad står det i ditt 6:e mottagna sms?
"Nu tänker jag på din rumpa:))) puss"

6. Har du något utkast?
nepp

7. Vad är ditt rekord i snake?
har inget

8. Vad har du för kontakter som börjar på:

j; J, jaspo, jean, jennifer, jenny, jens aasa, jesse, jim, jim amiga, johan, johan e, johnken, john s, jonas

n; nalle, nastic

t; terror, totte, tomas

m; mackan=), mamma<3, mamy2, marjatta, marko, martina, mats, mia, morfar <3, moster e-m, my

9. Vem ringde du senast på snabbuppringningsnumret 2?
har inget sånt

10. vad står det i dina påminnelser?
ingenting

11. har du privat nummer just nu?
nej


okeeeej, kul :D

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback