okejrå

Hur mår du idag? bortsett från förkylning mår jag bara fint :)
Vad har du gjort idag? varit och gjort ärenden på stan med pottan, städat, chillat hos farmor och farfar, raggat med sara, sett film och nu är jag med kix
När vaknade du idag? hmm.. jag vet inte. hela natten/morgonen
När gick du och la dig igår? kring 3 eller vad den var
När duschade du senast? hm.. vet inte vad klockan var. 8?!=)
Vad har du ätit idag? macka och.. och.. vatten
När och vem kramade du senast? kixen, mest hela tiden. men kanske för 1 min sen:)
När och vem pussade du senast? kixen och nyss
Vem vill du helst träffa? ida!
Vilka har du kramat det här året? haha okej... en hel del. jag gillar att kramas :)
Känner du någon som bor i ett annat land? släktinar i finland och spanien.. och kanske.. hm. kim bor i norge under sommaren?! :)
Skulle du kunna ha en katt? nej fyhelvete
Har du en tatuering? snart
Har du piercing någonstans? mja, läppen
Hur många gånger har du badat i sommar? för många
Är du brun? nääe
Vem ringde dig senast? hm.. nastic tror jag
Vem ringde du senast? sara
Vem fick du ett SMS av senast och vad stod det? loyd "tar det när vi pratar sen :)"
Åt vem skickade du ett SMS senast och vad stod det? loyd "meh. jaha?"
Vad var det senaste du kollade på tv? american idol
Vilken film såg du senast? speed, ser den dagligen
Vilken typ av film (genre) är bäst? komedi
Vilket ämne i skolan är roligast? kaaanske, karaktär :)
Vad vill du bli när du blir stor? spakonsulent
När du var yngre, vad ville du bli då när du var stor? bilmekaniker var jag inne på:) annars make upartist
Vem av dina vänner bor närmast/längst ifrån dig? kixen bor väl närmast och.. bid längst bort :)
När drack du senast (starkare än saft..)? drack som i drack var väl i onsdags. drack alkohol igår dock
Röker du? näääe
Snusar du? näääe
Dricker du? det händer
Dricker du kaffe? näääe
Vad köpte du senast? halstabletter
Vad har du på ditt skrivbord? en dator och sånt, smink, ljusgrejer, teoribok, mobil, skräp, svammel, bilder, parfym, hårgrejer, blablabla
Brukar du umgås mycket med dina släktingar? aa hela tiden tycker jag :)
Vad lyssnar du på nu? kixen
Vem av de du känner fyller år näst? frida2 fyller snart 18 :)

Kommentarer
Postat av: Pottan

Mååååååååååårr du är en jäävel på å sno listor ;) !

2007-07-25 @ 01:33:57

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback