jajajajajjajrråråråråår

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Jag slängde mig på sängen och sträckte ut mig på rygg." (jag har läst samma bok som bananis, hihi)
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
väggen
3. Vad var det senaste du såg på tv?
hm, har inte sett tv på evigheter
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
17.34 kanske
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
simpsons från vardagsrummet
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
var ut och hämtade panodil av farmor =) för 4 minuter sen
7. Vad gjorde du innan du började svara på den här undersökningen?
msnade
8. Vad har du på dig?
träningskläder
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
något var det, men vad..
10. När skrattade du senast?
för ett tag sen när mamma dummade sig
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
ööhm, massa svammel
12. Har du sett något konstigt på sistone?
såg någon konstig kille nyss som påstod att han var min lillebror, hujja
14. Vilken var den senaste film du såg?
shall we dance, haha
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
jag skulle köpa makt, mwhoa!
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
jag har liten mun, haha
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
jag skulle sno en gb-glassgubbe :)
18. Tycker du om att dansa?
höhö nej, det finns inget värre. breakdance går bra
19. George Bush?
har säkert hår på ryggen
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
moa och emil, eller jens :)
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
skulle kunna bo där nån månad, men inte mer


Kommentarer
Postat av: annis

frida du har ju förhelevet världens största käft, hahaha. jag lovar, det ryms mycket där =)

Postat av: fiffomiffo

haha ja det trodde jag också!
men när jag var hos doktorn så blev han typ arg på mig för att jag inte kunde öppna käften mer. sen när jag skulle visa halsen åt morsan sa hon att jag måste öppna munnen, och då hade jag redan ont i käkarna för att jag gapade så mycket :)

2007-07-31 @ 17:02:55
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback