bla

KOLLA DIN MOBIL
1. Vad har du för mobilfärg? Svart
2. När köpte du den? Vet inte, någon månad sen
3. Vad är det för märke? Sony ericsson
4. Vem ringde dig senast? loyd
5. Vad står det i ditt senaste mottagna sms? "men :(("
6. Ungefär hur många sms har du i inkorgen? ingen aning, "över 95%
fullt" iallafall
7. Vad heter din kontakt nr. 12 i din kontaktlista? Azad


KOLLA DIN DATOR
1. Vad heter din användare? friks
2. Vad har du för bakgrundsbild? 2 barn som pössas
3. Vilken/vilka är din favoritsida på nätet? whoa
4. Är du medlem på bilddagboken? ja
5. Hur ofta sitter du vid datorn? Sällan och aldrig numer
6. Är din dator bärbar? Mja.. dock inte bärbar som i bärbar

KOLLA I DIN GARDEROB
1. Vilket plagg använder du mest? vit gubbkofta, min jacka, typ.
2. Hur många jeans har du? 19 par i garderoben, några på golvet.
använder dock 2-3 par kanske.
3. Har du mycket kläder? Ja när dem väl är hemma. dom försvinner
lätt
4. Har du några märkeskläder? mm lite
5. Har du något helsvart plagg? ja något kanske
6. Hur ser din bikini ut just nu? har flera stycken. randiga,
helgfärgade blalblaal

GÅ IN PÅ DITT RUM
1. Vad är det första du ser? tittar jag ner ser jag kläder, tittar
jag rakt fram ser jag fönster
2. Hur städat har du, på en skala från 1-10? 1
3. Har du något på väggarna? aa
4. Vad ser du när du tittar ut? hus, väg, träd
5. Har du bäddat din säng? inte på 10 år
6. Hur stort är ditt rum, på en skala från 1-10? 8 kanske

Kommentarer
Postat av: Anna

kul lista.


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback