18 juli

Tio första;
Första bästa kompis: förrutom mammas kompisars kiddies så har jag och sara varit bundisar sen jag var 1 år :)
Första kärlek: måste vara fredrik westring
Första husdjur: våran hund atomic. första egna husdjur var dock skutte min kanin =)
Första semester: öööh.. kanarie öarna. förrutom när vi kört sverige runt varje år sen jag var 1 år.
Första jobb: ströjobb
Första köpta skiva: ingen aning
Första riktiga kärlek: ;)
Första piercing: öronen, om det är piercings? annars läppen.
Första konsert: hm, kommer inte ihåg vad han hette. men han var grym iallafall :) luleå, då jag var typ.. 5 kanske.

Nio sista;
Sista alkoholdrycken: vodka
Sista bilfärd: hem från stugan igår, med sara
Sista filmen du såg: skojar du, eller?
Sista ringda telefonsamtal: kixen
Sista bubbelbadet: myskvällen hos camilla
Sista spelade cd: jadu, bra fråga
Sista kyss: :)
Sista gången du grät: minns inte
Sista måltiden: nudlar givetvis

Åtta har du nånsin;
Dejtat en av dina bästa kompisar: nepp
Blivit arresterad: mjaa
Blivit kär vid första ögonkastet: nej faktiskt inte
Fått ditt hjärta krossat: det har hänt
Sagt att du älskar någon utan att mena det: nej
Haft ett one night stand: kanske
Busringt till nån: haha ja, alldeles för ofta

Sex saker du gjort idag;
1. vaknat
2. sminkat mig
3. klätt mig
4. ringt till kixen
5. morgonkramats med sara
6. borstat tänderna

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning);
1. mina vänner, givetvis :)
2. min playlist, haha
3. familjen
4. min sminkväska (a)
5. telefonen är ju rätt bra att ha

Fyra personer du kan berätta allt för;
mamma
pottan
kix
bid

Tre val;
Svart eller vit? svart
Sommar eller vinter? vinter
Choklad eller chips? chips

Två saker att göra innan du dör;
1. vore väl bra med ett körkort, höhö
2. och.. och.. och.. äh, vi tar det som det kommer

En sak du ångrar;
1. att mitt värdelösa humör jämt ska gå ut över alla andra, främst pappa.

tack pottan :)


och nu drar vi iväg mot luleå, jag kix och sara. sen blir det finland och fest med pottan. kommer bli riktigt nice känner jag på mig.

nu har jag förövrigt avklarat några veckor med mitt ensam hemmande, och nu vågar jag tillochmed sova själv. däremot vågar jag inte gå ut ur rummet mellan 12-04. haha.

jag saknar pappa och ida massor, var riktigt kul att träffa dom igår :) nåja, vi hörs!

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback