puuuh

jag är helt död.. och förkyld! garanterat loyd som smittat mig det puckot :)
kom ganska just hem från min lovely bananis. har varit där inatt och "hjälpt" henne att packa upp. blev dock inte så mycket hjälpande från min del. jag låg mest i hennes säng och läste hennes gamla dagböcker, hahaha. hon har varit en riktig player alltså. jag vet inte hur många killar hon älskade varje dag alltså. stod även om hur vi krigade om en kille i flera år, jag vann! hahaha

aja, jag hjälpte iallafall till att sätta upp gardiner, det är ju alltid nåt. och eftersom att dom knappt har några möbler där ännu fick vi sitta på golvet i köket och äta våra mackor, och vi hade inga glas så det var bara att dricka ur paktetet. annis hittade dock nå finglas sen som vi drack ifrån :)

såg nyaste bring it on, vad den då heter. med beyoences syrra iallafall, hon är het.. som satan. och sen såg vi dreamgirls också, fast då nångång somnade annis, och jag kunde som vanligt inte sova. var väl inte den bästa filmen jag sett :) däremot såg jag 1408 och darkwater innan jag for till annis. fattade nada av 1408 men dark water var faktiskt rätt king:)

nu sitter jag mest och är trött och hungrig och väntar på att sara ska komma. har lite missions vi ska göra. måste hinna ner i tvättstugan och boka en tid åt bananis också.



kan inte hockeyn börja snaaaaaaaart. jag blir galen

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback