nosleep

jag hann bara lägga mig i sängen så insåg jag att det var kört. det skulle vara omöjligt att somna, och ännu omöjligare att vakna. så jag sket i det. jag började städa istället, enbart för att hålla mig vaken. och satan vilken förändring :) är dock långt ifrån klar. men det är inte svinigt nåmer, och allt helvete från helgen är borta.

nu är jag dock så trött så jag vill grina. och jag gjorde misstaget att slå igång datorn, för att få lite musik. och nu tar jag mig inte härifrån. kommer antingen somna sittande här, eller så kommer jag fortsätta surfa runt tills det är morgon och dags för skolan.

skulle även prova bleka en tröja jag inte hunnit använda än, som pottan lånade och sen tvättade med röd tvätt, så den blev rosa och jävlig, haha. det tragiska är att jag doppade ner hela skiten i klorinet, så trycket är också borta istortsett. ibland är man för dum för sitt eget bästa.

nåja, nu ska jag inta ryggläge ett tag. måste dock ringa någon så jag inte somnar :)

bjussar på lite blonda bilder=)


och så vidare..



update

noslepp-projektet gick ju lite som det ville. jag ringde loyd kring 6 och tänkte att han skulle få underhålla mig, medans jag la mig i sängen och vilade lite, eftersom att jag tyckte att jag inte orkade städa nåmer.
jåjå, jag somnade och röt åt han och han vågade inte annat än att lägga på, haha. sen vaknade jag efter 6 nångång av att nån ringde, vem det då var. men somnade om till halv 8 typ då pottan ringde och väckte mig, typ 40 gånger. drömde nåt sjukt, vad minns jag inte.
sen började jag göra mig i ordning för skolan, men sen sket jag i det. pottan var redan på skolan och jag orkade inte gå själv. så nu sitter jag här fullt påklädd och sminkad, har just bärt några kartonger till förrådet, och jag har inte en jävla aning om vad jag ska hitta på nu.

det enda jag vet är att jag är så jävla trött så det bara rinner tårar när jag försöker öppna ögonen.

nu ska jag göra frukost och spela lite spiderman.. iiiinte lägga sig :O


upd 2

jag blir så jävla less. nog somnade jag direkt efter jag sist skrev, och då var väl klockan halv 9 typ, och jag vaknade nu, halv 2. kommer ju absolut inte kunna sova inatt då, så nu måste jag göra någonting som jag blir riktigt trött av, vad det då kan vara.
sen har jag sovit med kläder nu, för tanken var ju faktiskt inte att jag skulle sova, utan jag somnade sittande när jag såg tv, och ändå fryser jag som en galning. måste fan vara minusgrader här inne. aja, ska fortsätta städandet kanske, och sen dejta pottan om hon är sugen :)

Kommentarer
Postat av: Emma

fina bilder! =) sov gott!


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback