no more

det är kul att man är dum i huvudet. ge mig nåt vasst och jag lovar att jag skär halsen av mig.
fattar inte ens varför jag dricker, jag blir ändå lika jävla cpskadad varje gång, och det är inte ens kul.
igår var det dock kul, tills jag började bete mig underligt.
först satt jag och annis och kinesdateade på emmas köksgolv. hon åt nudlar och jag drack sprit. kände att det inte var så givande så jag gick ner till loyd och hånade han lite.

sen for vi väl till hotellet och svamlade på. lyckades kasta mig över terrassen. hade bara ont i tummen först, men sen låste sig armen och jag kunde inte röra ett finger. så leffe och gurre snörde in mig i en polisbil som körde mig till akuten. där blev jag plågad ett tag tills dom började lalla om att jag inte kunde få smärtstillande när jag hade druckit, så jag skulle fara dit idag på morgonen istället. så dom satt bara en skena, och efter några timmar började känseln i tumnageln komma tillbaka, det är ju alltid nåt :) leffe var med mig hela tiden iallafall och lugnade mina nerver :)

efter att jag betett mig som ett svin mot allt och alla så tog jag, larsson, mackan, leffe och kåffe en taxi till mackan. visade sig att mackan bor i grannhuset, så det var nära hem. var hemma vid 7 tror jag, ankrade i sängen och pratade med loyd, sen la vi på och det gjorde så helvetes ont, så jag tog en taxi till akuten igen, där dom röntgade och visade att armen är av på 3 ställen, hur i helvete det nu har gått till. så nu måste jag dit imorrn och hämta nåt recept på smärtstillande.

ääh..

ska nog mest troligt ta bort mig snart. det är fegt att skylla på alkoholen. men jag ska fan sluta dricka nu iallafall, jag kan ju inte ens bete mig. värt. förlåt för igår, var verkligen inte meningen att det där skulle hända. tycker om dig alot, och du är värd nåt bättre. kommer förmodligen alltid vara ett svin. i'm sorry. du är bäst.

väntar på att sara ska sluta så jag får fara och bikta mig. hon hatar mig inte trots att jag är dum i huvudet, det är ju en bra egenskap :)

"åh vad söta ni är tillsammans" :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

:/

2007-12-27 @ 19:25:34

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback