mmm

ångest.. orkar fan inte ens prata om kvällen. den sög ganska hårt.

förfestade hos annis med carro och annis, var trevligt som fan. annis sminkade mig och fixade mitt hår. tupering och en hel drös hårspray, hahaha det är en jävla mess idag. är en stor boll bara och jag gruvar mig redan för hur jag ska få ut den.
sen av okänd anledning var jag på skidstadion med loyd, träffade martina där, som inte var i sin finaste form, hahaha. for och åkte lite skidor utan skidor med loyd där i spåret, fast det kan inte ha gått så bra, då jag har blåmärken ungefär överallt. sen kände jag mig hatad av alla där så lecke skjutsade tillbaka mig till annis. och dåligt mådde jag. tänkte stanna hemma, och klockan var bara just efter 9 nångång. men vi drog till carro i stan och sen in på hotellet, före 10, hahaha. inte så stor idé. fast det var väl trevligt då också i guess.. loyd kom dit också och lärde mig hur man spelar jack vegas.. jag var grym :)
aja sen vet jag inte. tomme kom dit.. var kul att träffa han också.
sen vettefan. såg inte patte så mycket iallaflal. dom gånger jag träffade han var väl höjdpunkten på kvällen. var nog ganska mycket folk känns det som.

sen skulle man hem också.
men jag var inte hemma förens kring 7-8 typ. stannade väl i några trappuppgångar och samlade krafter. var ju inte så jävla varmt ute alltså.

både min röst och min börs försvann igår. kan inte prata. och kameran la av nångång så det blev inte så mycket bilder heller.

undra vars fan sara tog vägen igår.. haha, hon hinner alltid bli för full redan innan hotellet och fara hem. var säkert samma igår :)

aja, nu ska jag duscha och sen ska jag och "fira" jul hos morsan. sover säkert där. är så less på gubbfan.
och min armbåge är paj. kan ha att göra med när brorsan la ner mig bakom en soffa igår:)
känns som att jag gjort lite för mycket igår. det är inte bra. äääh

kixen är grym :) love you long time


Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback