igår

var en bra dag. faktiskt :)
tanken var att pottan bara skulle komma hit med blackat medans jag gjorde mig iordning, och sen skulle vi till henne.. men vi fastnade här hela kvällen. eller i början iallafall. sen skulle vi ut och röka, men då kom soppe och jennifer så vi drog iväg med hennes compact på stan och sjöng ronny och raggelåtar eller nåt, haha. raggarlåtar iallafall, som vi inte kunde. jag och pottan stod för sång och dans, i baksätet, medans jennifer och soppe satt fram och filmade och dumförklarade oss. men det var kul hur som helst :) när drickat började ta slut i glaset tog vi oss hemåt igen, för att plocka åt oss det nödvändigaste, och sen for vi mot risön. tror jag?

vet faktiskt inte om vi var någonstans innan det. men vi var iallafall i risön mittiallt. och som jag har skrivit tidigare är det ju några konflikter mellan vissa i klassen, så det var bara jag som gick in och svamlade med dom andra i klassen. pottan, soppe och jennifer stod kvar i hallen och tryckte. sen vettefan vad vi gjorde, men mittiallt var dom borta och jag var där all alone.. eller med dom andra då. och mina planer om hotellet började skita sig. men hur som helst, var nå folk där, tror det är peters kompisar, han som äger huset vi var i alltså, så jag satt och dummade mig lite med dom, och mittiallt var pottan tillbaka.

sen vet jag inte riktigt men halva gänget försvann. tror peter skjutsade dom mot kalix. sen kom han tillbaka och vi fick tränga ihop oss 6 st i baksätet, varav 2 av dom var peters kompisar, som skulle av någonstans i risön. och där någonstans måste pottan och fegge också ha hoppat av, för jag såg dom fan inge mer efter det.

jag, linda och hanna fortsatte dock mot kalix och in på hotellet. och nordman var där. är helt inlove.
träffade väl sara och dom några gånger. men annars var jag bara med patte hela kvällen, tror jag :) alltid lika kul att träffa han :)

nu mår jag som jag förtjänar. men nog är det värt det :) däremot fattar jag inte vitsen med att ta med sig en jävla fjärrkontroll in på hotellet. nu är den helt lost and gone och jag får inte igång tvn utan den. värt.



http://fjixen.bilddagboken.se

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback