congratz

jepp, mitt husdjur, min själsfrände, och min bästa vän, tyzon, fyller 4 år idag.
leffe, mitt dryga odjur till vän fyller 18, och jag har lovat honom en krogrunda på lördag.
nicenice.
morsan har bjudit på fika, middag och sällskap idag. hon köpte tillochmed glass och petade dit 4 ljus åt ty :)



och sen åt vi världens största bullar och spelade kort. jag tog ledningen från start, men sen tog vi en paus medans vi åt och fikade, och efter det hade jag hunnit bli ur form och förlorade, stort. jag blev även hånad för mina matematiska kunskaper. 500 är fan det roligaste som finns. lätt.



fast innan allt fikande och tjaffs var jag med camilla i gammelgården, i deras nya lägenhet. är nästan glad att dom inte trivdes i luleå. var riktigt jobbigt att bo så långt ifrån min pärla. men nu jäklar. och körkort har hon skaffat sig.
hon ringde och väckte mig halv 10 (!!!) och var tjurig och inte alls förvånad över att jag sover bort mitt liv. bara för att hon stiger upp före fan (kring 7 dvs). jag somnade givetvis om och hade glömt bort, eller inte ens tänkt på att jag hade lovat att komma med henne till gg och dona lite i läggan. men då ringde pappa en timme senare och bad mig kliva upp för att han skulle komma med nå kartonger som jag skulle hjälpa han att bära upp, och då slog det mig att jag kanske skulle fara med camilla också.

var riktigt segstartad imorse. drog på mig morgonrocken och gick och satt mig i köket, på golvet, för att vara exakt, och spekulerade. frös som en jude och förstod inte riktigt vad som hände, så jag studsade in i duschen och insåg att min badrum måste städas. står spritflaskor, fulla och tomma, det är smink och kläder jävlat överallt. men då ska vi inte ens prata om hur det ser ut i övriga lägenheten, haha.
jag pillade iallafall lite disk från rummet till köket, det är alltid nåt och tänkte ta tag i städandet nu. som alla andra dagar :)

aja, hon kom och hämtade mig och vi for dit och lallade på, sen for jag ganska direkt till morsan med brorsan då. sara kom och kramades lite också. sen for jag och morsan och skjutsade brorsan till ishallen och har sen varit hos brorsan och donat i hans lägenhet, till nyss typ. har hunnit spela lite tvspel, vilket har blivit lite av ett beroende. spindelmannen är grymt, och jag är fan kung på det :) däremot är kontrollen glapp så det slutar alltid med att jag svär och slår av skiten, tar en 10minuters paus och går sen tillbaka.

nu ska jag avlägsna. kan bjuda på lite mobilbilder.


jag, ty och sara satt
och såg animalplanet.
ty's favoritkanal:)





Kommentarer
Postat av: Vicky

söt vovve!


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback