papi<3

image31

Jag måste bara passa på att skryta med att jag har världens bästa pappa, och
att det inte finns bättre människa på denna jord! Puss, love you!


Lite offtopic sådär så måste jag bara säga att skolan börjar imorgon igen, efter flera månaders uppehåll. Känns väl sådär alltså. De människor jag vill träffa från klassen har jag träffat under hela sommaren så det skiter jag i, och läxorna har jag då absolut inte saknat :) Nåja, nu är det färdignällt.
Igår hade jag ett perfekt avslut på sommaren, enligt mig själv. dock aningen för mycket alkohol inblandat i vanlig ordning. Men jag fick ju spendera kvällen med de 2 tjejer som verkligen betyder mest för mig, så det var nice. plus ida och emelie, som jag förövrigt inte har träffat på riktigt länge, så det var också trevligt :). Jag, annis, pottan, ida och emelie satt hos pottan och förfestade, som vanligt, och sen for vi ner med loyd på stan och försökte styra fest, men det var lönlöst, så vi dumpade knattarna hos någon och sen drog jag och pottan på hotellet. resten ska jag vara tyst om. haha.
loyd var iallafall söt och stod ut med oss hela kvällen typ. även på morgon när jag hade lite problem med att ta mig hem, höhö. sen kom ida och annis hit och sov. blabla. orkar inte prata mer om det. men det var riktigt nice :) idag har jag ju dock mått som jag förtjänar, och jag har bestämt mig för att det kommer bli en nykter förstatermin :)

Och pottan och annis, tack som fan för allt! Ni är världens bästa!
ni har gjort min värdelösa sommar till den bästa någonsin.
love you <3


btw; jag har råkat få texten i mitten och vet inte hur fan man får tillbaka den, haha.

och som vanligt;
http://fjixen.bilddagboken.se
http://www.pixbox.se/usr_show_id6350_page0_order1.html
http://www.pixbox.se/usr_show_id61692_page0_order1.html

kommer med en seriösare sommaruppdatering när jag orkar. puss



Kommentarer
Postat av: Pottan

De är ingenting att tacka för, de är bara kul att man kan göra en annan människa glad och på bra humör enbart att bara vara sig själv :) Och frida denna sommarn har varit min absolut bästa sommar någonsin och jag vet att de har med dig att göra, så sjukt mycket galna saker vi har gjort, och mycket alkohol har de varit, men vi har tamefan haft kul varenda gång ! Och till på köpet så har jag börjat lära känna annis via dig och jag diggar den bruden stenhårt! :) Så frida är de nån som ska tacka så är de jag :) Nu väntar en höst, och vi ska väll försöka få denna höst minst lika bra som denna sommar, right? :) Älskar dig frida, de finns ingen som dig!


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback