ännu en lista

Hur svarar du i telefonen hemma? ja / hallå

Hur svarar du i mobilen? ja / hallå

Ringer det mycket till dig? mest hela tiden

Ringer du mycket till andra? njäää

Vem ringde du senast? tiiiill.. loyd tror jag

Dagens låt? ingen än så länge

Dagens artist? jag

Hur mycket pengar har du? inte mycket

Senast kramat och när? mamma igårkväll, eller tyzon nyss, om det räknas

Senast pussat och när? mamma igår

Festivaler i sommar? näe

Antal timmar sömn inatt? alldeles för lite iallafall =)

Sov du ensam? nej, med ty

Vem sov du hos senast? mamma

Vem sov hos dig senast? kix

Vem vet mest om dig? förrutom jag själv är det väl kix kanske.. eller annis

Vem vet du mest om? kix och sara

Vad ser du fram emot? torne med pottan

Vad vill du ha just nu? vinter

Snyggast i skåne? rooblikewhoa :)

Sista ordet? puss

VEM

Hånar du: sara oftast

Längtar du mest efter: ida och pappa! och kix, och annis, och camilla

Vill du helst slippa: kan jag ju inte skriva här :)

Stör du dig på: kan jag ju inte heller skriva

Vill du sova jämte inatt: kiiiiiiiiix

VILKEN

Tidning läser du: solo, cosmopolitan, slitz, moore, fhm, typ :)

Buss åker du oftast: just nu, ööhm, lokalen kanske :)

Fråga ställer du oftast: va?

Årstid är det nu: bögsommar

Film såg du senast: 10 orsaker att hata dig

Anser du dig själv som snygg: haha näe

Vem är snyggast: kixen kanske

Har du varit kär: Ja

Är du kär nu: mja, lite kanske ;>

Är du en bra flick/pojkvän: haha nej, tveksamt

Har någon varit otrogen mot dig: otrogen och otrogen

Har någon varit otrogen mot någon med dig: mm tyvärr

Hur många på din vännerlista har du hånglat med: vännerlista på? haha va? inte vet jag

Vilka årgångar har du haft sex med: haha piiip

Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad: jag är en usel raggare

Hur raggar du: jag raggar inte

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? joo ibland

Har du sett din bästa vän gråta? flera gånger

Vad åt du senast? tårta nyss

Har du varit med i en rättegång? nääe, bara tittat på en med skolan

Är du polare med grannarna? sara är ju grannflickan :) sen pierre och mia är ju mina gamla bundisar, men resten vettefan.. pratar väl med dom :)

Vilka språk pratar din mamma? sverige

Vilka länder har du bott i? Sverige

Senaste piercingen? förrutom i läppen är det väl alla hål i öronen som jag tar ut lika fort

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? igår när jag och sara var och raggade

Gay? lite kanske

Har du däckat/spytt för att du druckit? mm det har hänt

Har du täckt någons hus med toalettpapper? jag har försökt

Suger det här? litegrann kanske

Har du varit på ett party? jepp

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror: jag skulle slå dig

Har du varit utomlands? japp

Har du sett din bästa vän naken? dagligen

Vilket är det bästa bröllopet du varit på? har aldrig varit på bröllop, förrutom pappas.. så det måste väl ha varit det bästa

Var är dina syskon just nu? fegon är hos hans tjej, om han inte har farit och jobbat, och kirre springer här utanför och leker med hunden

Vilken tid gick du upp imorse? har inte gått upp än, men vaknade väl 1

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "fyfan vad het du är ;)" yeye

När var du riktigt sjuk senast? nyss typ

Vem är den senaste kändisen du tog på? förrutom mig själv så var det väl e-type kanske, höhö.. eller kixen

Vad finns i din bakficka? har inga

Vad gjorde du klockan 2 inatt? jaaaaaaag... jag vet inte.. pratade kanske med loyd

Vad är det första du gör på morgonen? ligger kvar tills någon ringer och ber mig komma ut eller nåt

Vad ska du göra efter det här? ska klä på mig och äta nåt.. sen.. ska jag och camilla se spice girls filmer, och sen kommer bananis och kramas med mig :)


okejråhejrå

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback