Yo mannen

Alltså jag kokar. Så stört arg. Först åker mitt kära HV ut fast dom var bäst, och då håller jag givetvis på modo istället. Så får man bara massa skit från alla på wohaa att man inte kan hålla på flera lag. Bara för att jag råkades hålla på luleå också innan de åkte ur. Hur stört är det inte ens. Det finns väl liksom mer än ett lag som har tjecker att älska?

Åh vad jag saknar skolan.

Såg manschästär junajtid igår. Förstod aldrig vilka de mötte. Några hette råma som hade röda tröjor, men sen var det ett till lag i gula tröjor, men dom var bara 3. iaf så blev skols utvisad vilket var lite klantigt, men rony gjorde iaf ett snyggt mål. Vilken man. Jag håller iaf bara på ett lag, cäm håller ju på nästan alla som är kvar i CL. hon har inte riktigt förstått det där med lagkänsla tror jag =)

Åh hoppas modo, HV och luleå vinner elitserien nästa år =)

Ska till kix och visa upp min nya frilla nu. Den är rätt fin. Lite björn borg-inspirerad sådär. Bid tycker den är frän iaf, så nu tänker jag ha den =) förstår inte varför alla hånar mig =( men dom är nog bara avis.

En sak jag tänkt på mycket de senaste dagarna är varför jag inte kan hitta modo på kartan. Linköping finns ju, men varför kan man inte åka till modo å titta? Det kanske ligger i danmark eller nåt, precis som gällivare. Eller nej västergötland menade jag. Stad som stad =)

Nåå nu ska vi nog äta lite korv, så jag får blogga mer sen.

Nu har vi ätit korv, så jag kan blogga mer nu.

Köpte precis absolute schlager 2007 btw. Så svängigt alltså =) tror jag ska ha med den och spela lite på assis nästa hemmamatch. Ser fram emot det. Önskar bara jag kunde våga skrika och heja lite mer.. det finns en som alltid gör det och han är såå cool. Nästa gång ska jag iaf skrika ?heja assi ni är bäst, dom störda slår ni mer än lätt? eller så har jag en till ?assi if är dom bästa, heja heja niinimäki?. Ja alltså, dom kanske inte rimmar så bra, men det behöver faktiskt inte rimma för att rimma. Stör mig på att folk tror det. Alltså, det kan ju såklart rimma även om orden inte rimmar. Orden kan ju passa på att rimma med varandra även om dom inte rimmar på riktigt. Hur svårt kan det vara att förstå?? Dessutom vet jag inte om niinimäki spelar i assi, men jag hörde att han spelade i krefeld i finland nyss, så det kan ju inte va så långt ifrån =)

Nu måste jag gå och måla ägg =)

Guten påsken!

/fränfraj

Ps. bid hälsar nog lite till plix också =)

Ps 2. jag skojjade bara, jag ska inte måla ägg, det är ju fånigt. Jag ska se på skoterraggare med cäm såklart. Sen ska jag måla ägg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bid är king! Haha det finns ingen roligare :) <3

2007-04-05 @ 22:10:57

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback