blö





lördagen tillbringade jag hos pottan med lite godis och film. mys vare.
sen hem och spela kort osv med brorsan och jessica. givetvis vann jag när vi spelade uno.
brorsan hade även lovat mamma att dammsuga huset men glömde det så han gjorde det sent på kvällen istället, vilket resulterade i slagsmål.
jag satt vid datorn och åt en macka och bad han komma och dammsuga upp mina smulor, när han istället började dammsuga mitt hår och min macka.
jag blev arg och hoppade på han och kriget var igång. han använde sig av dammsugar röret och jag av slangen.
han fick in några fina slag på mina ben, armar, rygg och knogar, vilket syns såhär i efterhand :)
sen skulle jag ta upp min telefon från golvet, som tidigare hade flygit ner på golvet efter att han fick in en fullträff på låret.
när jag tar upp den ser jag att heeeela "skärmen" är spräckt. så nu är jag på jakt efter en ny telefon :)


nu ska jag gå och klä på mig och sen fara till boden och kolla på camillas balklänning med henne, och ta lite kort och sådär.

det är kissväder så jag orkar inte göra någonting hur som helst, inte ens fara till skolan.

aja, ska vila ögonen lite innan vi far..

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback