jag tror att jag känner annis

tilläggas bör att jag svarade på det här innan annis gjorde den om mig, vilket kan förklara vad hon menar med vissa grejer.

1. NAMN?

Anne-Mari rutberg


2. VAR TRÄFFADES VI FÖRSTA GÅNGEN?
Karlsborgsbadet


3. MITT MELLANNAMN?
Agneta


4. HUR LÄNGE HAR VI KÄNT VARANDRA?
5 år kanske, sen 7an


5. HUR BRA KÄNNER DU MIG?
Mycket bra :)


6. RÖKER JAG?
Nepp


7. TROR JAG PÅ GUD?
Nepp, bara på mig


8. VILKET VAR DET FÖRSTA INTRYCKET DU FICK FRÅN MIG?
att du hade stora bröst och fina ögon :/


9. MIN ÅLDER?
ettasjua


10. FÖDELSEDAG?
18 november


11. HÅRFÄRG?
mööööörkbrunt


12. ÖGONFÄRG?
blue


13. LÅNG/"NORMAL"/KORT?
normal


14. RUND/"NORMAL"/SMAL?
normal, fast hon börjar få tjock rumpa (säger isabelle iallafall)


15. HAR JAG NÅGRA SYSKON?
fem styckna


16. KÄNNER DU NÅGON SOM HAR/HAR HAFT KÄNSLOR FÖR MIG?
a-a


17. VAD TYCKER JAG OM ATT GÖRA?
pjataaa och sånt :)


18. KOMMER DU IHÅG VAD DET FÖRSTA JAG SA ÅT DIG VAR?
hej


19. MIN FAVORITMUSIK?
hiphop har det varit, nu tror jag du blivit lite punkare =)


20. VAD ÄR DET BÄSTA MED MIN PERSONLIGHET?
happy :)


21. ÄR JAG BLYG ELLER VÄLDIGT UTÅTRIKTAD?
beror på. lite småfeg kanske;>


22. TYCKER DU ATT JAG ÄR ROLIG?
massor


23. ÄR JAG OLAGLIG ELLER FÖLJER JAG ALLA REGLER?
rätt laglig skulle jag säga


24. HAR JAG NÅGRA SPECIELLA GÅVOR/STYRKOR?
passar i allt, och är jämt snygg, om det nu är någon styrka


25. TYCKER DU OM MIG SOM VÄN?
lite kanske


26. TYCKER DU ATT JAG ÄR SPORTIG, HIPPI, PUNKARE, NÖRD,
UNDERBAR, ENKEL, SVÅR, DRYG ELLER NÅGOT ANNAT?
ja, antagligen :)


27. HAR DU NÅNGÅNG SETT MIG GRÅTA?
jeeeesbox


28. VAD VAR DET FÖRSTA DU LA MÄRKE TILL NÄR VI TRÄFFADES?
att ditt smink hade runnit ner till hakan (du sminkade dig rätt mycket då)


29. OM JAG SKULLE HA ETT ENDA SMEKNAMN, VAD TYCKER DU ATT DET SKULLE
VARA?
anus. du kallas annis, vilket låter typ som anus. sen är du rumpfixerad.

30. ALLA HAR VI DÅLIGA SIDOR... SÄG EN AV MINA SÅ SKA JAG FÖRSÖKA BÄTTRA MIG!
näe :)

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback