Bid är cool

Ey, hallå! Fjillelifjuxan här! Måste ta tag i det här med bloggandet lite igen nu, har märkt att det är ett rätt stort intresse jag har. Men vänta, måste bara skruva upp volymen å lyssna på lite LOK nu under tiden så man får rätt stämning för å praaata. Jag tror jag älskar det =)

 

Alltså jag funderar stort på att flytta till makedonien eller nåt. Jag tror att det ligger utanför norden iaf. För norden är ju här uppe i mitten av Sverige där jag bor =) Iaf så verkar alla så snälla där borta i väster. Eller öster.. Åsså slipper man ju all jävla snö och kyla här också! En liten puss förtjänar mina blivande män iaf hihi

Jaha, då har man vart på stan med kix och tha gang idag då. Alltid så trevligt att gå å mysa och köpa julklappar. Som tur var pratade dom andra rätt mkt för jag kom inte på så mkt att säga. Sånt är alltid så jobbigt.

 

Så när vi var där var jag såklart tvungen att göra en rätt snygg sak, just när halva lule-hockey kom in och skulle äta efter deras match. Skulle bara gå och hämta lite ketchup till korven (och eftersom vi var ganska många tog jag en hel bricka med så ketchupburkar på såklart =) men så slog jag givetvis huvudet i taket och snavade på renbergs tunga, så det blev ju ketchup överallt. Så fick jag gå ut i köket och tvätta allas kläder (varför blev alla så arga över att det inte riiiktigt gick bort? Hur jävla petnoga kan det vara??). då kokade jag iaf lite så vi fick gå till cämman och leka istället =)

råkade förresten försova mig imorse också. Skulle ringa till bid vid 10 och berätta hur bäst han är, men vaknade vid 15 av mina våta drömmar. Eller så var det för att jag somnade i en upp och ner i en snusdosa igår och det började bli obekvämt, jag vet inte helt =)

men tüpixt, nu stressar bid mig här också, ska kopiera min servett och gå nu. Men ey yoyo det var allt för den här gången! C u lovers! /Fjiksen. (fast egentligen var det jag som skrev det, bid alltså)


 

love you bid :) /riktiga fjiks


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, finns det roligare än Bid? :D

2006-12-28 @ 23:59:34

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback