Blubb

Nä här blir det ju inga barn gjorda.
Jag vaknade ju av vattenavgång och sammandragningar, är det inte meningen att det ska fortsätta då så bebis kommer ut någon gång? Här har det stannat av helt och det enda som kommer ut är fostervatten, till förbannelse. Har hört att man har ca 0,5-1,5 liter fostervatten. Jag kan meddela att allt det har kommit ut och mer där till. Det produceras ju nytt vatten hela tiden så jag antar att jag kommer läka tills bebis bestämmer sig för att titta ut. Så det är bara att knipa ihop :)

Ska snart åka in till Kalix sjukhus och kolla läget där nere. Dom måste ju konstatera att det är fostervatten och ingenting annat, sen sätter dom väl ctg och kollar så att bebisen inte är stressad eller så. Det är då ovanligt lugnt där inne idag. Kanske för att det inte finns lika mycket vatten att plaska i längre..

Så nu vet ni det också.. Ingen bebis ännu. Jag har äntligen klivit upp ur sängen och försöker dansa ut ungen, utan resultat. Patte har varit och köpt nybakat bröd och sånt så jag har gottat i det hela morgonen. Nu är han och fixar nåt annat jox, men när han kommer hem så ska vi fara ut en sväng. Känner att jag måste röra på mig för att få igång bebis.

Har haft jättelite värkar till och från, men absolut ingenting utöver det vanliga. Är beredd på låååånga dagar nu tills bebis bestämmer sig för att lämna tryggheten och värmen där inne :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hej. Fin blogg!

Ser att din bebis är i startgroparna för att anlända till världen! Hoppas att allt går bra och att det kommer igång ordentligt idag då :)

Lycka till

Postat av: Caroline

Hoppas allt går bra och att det snart är över med en pigg och frisk bebis på utsidan! =) Stort lycka till!

2010-03-15 @ 16:21:24
URL: http://carolineke.blogg.se/
Postat av: Erkiii

Jag kräver senaste nytt!

2010-03-16 @ 09:42:08

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback