behind blue eyes

Har just kommit hem från backen. Jag och Patrik gick dit och skulle kolla på "uppvisningen" som skulle börja 11. Vi satt bänkade från 11 tills nu, de 4 "coacherna" hoppade 2 gånger var och ramlade lika många. De ~10åriga pojkarna hoppade, snurrade runt, gjorde volter, och landade på fötterna.
Jag vet inte varför jag utsätter mig för tortyren att fara till backen och se när andra åker, när jag vet att jag själv inte kan åka. Patte blev sur på mig för att jag tittade lite extra mycket på snowboardpojkarna, haha. Han protesterade och påstod att alla som åker snowboard är gay och han ska börja åka slalom nästa år.

Igår for jag och Sara och köpte gofika och for till backen och satt oss. Det hettade på kinderna och bröstet hela kvällen sen, så solen måste ha gjort sitt. Idag var solen bakom molnen hela tiden så jag ides inte stanna kvar där när killarna for och åkte skoter.

Nu ska jag göra mig någon lunch och tortera mig ännu mer genom att titta på snowboardklipp. Gud vad jag vill vara i backen och vilda i hoppen och skogarna. Min lilla trickbräda är perfekt att ha i kalixbacken när man far runt på egenrisk, men jag vill ändå ha en ny, större som man kan ha om man ska till dundret eller liknande. Synd bara att min rygg hatar alla andra brädor än den jag har.


Patte tog på sig farsans snygga norge-overall här om dagen, och byggde en snökoja åt Ida :)

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback