Bebis? :)

Klockan 2 inatt började det hända grejer. Just nu har det nog stannat av men eftersom att vattnet har gått så är nog bebis här inom 3 dagar. Skriver det främst för att jag vet att farmor och farfar (och de flesta andra i släkten) håller koll på den här bloggen :) Så nu vet ni det. Kommer alltså inte svara i telefonen men jag lovar att hålla er uppdaterade på ett eller annat sätt :)
Det är ju besöksförbud på sunderbyn nu, och kommer vara det på kamomillstigen första tiden också :)

Har iallafall fått sova en timme nu på morgon och nu ska jag försöka få i mig mat så jag har krafter till vad som komma skall. Just nu är jag mest bara trött och sliten och orkar ingenting.

Patte tar med datorn så han kan ladda sin telefon, och finns det internet där så uppdaterar jag er genom bloggen. Jag blir bara irriterad av telefonen :)

Kommentarer
Postat av: sofia

hoppas allt går bra :)

2010-03-15 @ 08:26:23

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback