Vi är med köksbord, äntligen

Oj, det verkade fungera. Efter att jag skrivit inlägget i förrgår så kom ett köksbord hit.
Min farbror och hans fru hade läst att jag skrivit att vi fortfarande inte har något bord, så dom begav sig till haparanda (utan förvarning) och köpte ett köksbord åt oss. Hur snällt är inte det? Sen att det råkade vara precis det bord och dom stolar vi tittat på så många gånger förr, men varit alldeles för snåla för att köpa. Det kostade ju trotsallt några tusen.
Patte stack iväg och dom kom hit och hjälpte mig att montera ihop det.. Eller så var det dom som monterade, och jag satt och pillade med en och samma skruv, samtidigt som jag svor och suckade under hela tiden.

Förutom att dom alltid varit världens snällaste och alltid ställt upp på allting, så måste det vara det roligaste paret i världen. Haha.

Nu är det bara soffan kvar. Kixen är mer än välkommen att komma hit med sin nya, fina soffa. Gärna spegeln som Mikael hatar också.

Nä om man skulle slå på en film och sova ett tag nu. Igår var jag helt slut i kroppen och låg i sängen tills dom kom hit med bordet kring 17tiden. Idag är jag likadan. Då har jag iofs vaknat klockan 1 av en mardröm, och kring 2-3 av att jag hade så jävla ont i magen. Blir lika nervös varje gång.
Efter att jag spytt i säkert en kvart nonstop, legat i badet 3 gånger, masserat magen, vankat runt och ojjat mig i lägenheten, så lugnade det ner sig.. Men då var jag alldeles för nervös för att kunna somna. Sen väckte Patrik mig klockan 8 och nu vill jag inget hellre än att somna om en timme iaf. Så.. godnatt!

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback