Photoshoot

Oj nu blev jag nervös. Världens bästa AnnMary frågade om hon får fota min magge imorgon.. Eftersom att jag tjatat om det här hur länge som helst så kunde jag ju inte tacka nej. Celluliterna är ett faktum, det är valkar och veck överallt, huden är fläckig och jag samlar så mycket vätska att jag konstant har avtryck på hela kroppen. Men det är ingenting som photoshop inte kan råda bot på :)

Tack och lov ska vi bara fota närbilder på kaggen, då jag inte alls känner mig bekväm som jag ser ut nu :)
Ska bli spännande att se vad maran hittar på.. Vet att det ska vara vit bakgrund, att jag ska ha med svarta och vita underkläder, en vit gubbskjorta och mycket mer vet jag inte. Eller ja, mycket mer kan jag nog inte erbjuda.

Sen råkar ju Patte syrra också vara bra på det här med att fota, så vi tänkte tvinga henne att ta bilder på magen när Patte också är med :)

Lika bra att passa på innan bristningarna börjar dyka upp på magen också. Tissarna är redan randiga men jag har bara några få djupa bristningar som jag antar kommer stanna. De andra är ytliga och har redan börjat blekna litegrann så det gör ingenting :)


Kommentarer
Postat av: terror

ååh va fint!


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback