Lördag

Har sovit hos pappa inatt. Patte festade igår och jag vägrar sova ensam i lägenheten, eller ens vistas där. Jag och Ida låg i min säng och tittade på TV tills hon bad mig fixa igång något spel på min dator som ännu är kvar här. Sagt och gjort, fixade igång spelet, sänkte ljudet (som trots det var alldeles för högt), puttade in stolen så hon kom närmare och satt mig sen skönt i sängen. Halsbrännan blir nämligen värre om jag ligger.

Jag vaknar 2 timmar senare av att pappa kommer in och lyfter ut Ida. Hon har somnat sittande i min datastol, jag har somnat sittande i min säng, Fia har somnat sittande, i min famn med huvudet på min axel. Pappa undrade hur tusan vi klarade av att somna med den höga volymen.

Nåja, sen var det bara att snöra av sig kläderna och somna om :)

Skulle egentligen på smyckesvisning ikväll men mitt sällskap har valt att dricka istället det jävla arslet så jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra efter hockeyn.

Nä nu ska jag dra på mig kläderna och ta med mig Ida till lägenheten. Har lovat att bjuda henne på glass nu när det är lördag och allt. Kanske man tar med henne på badhuset sen så jag får leka av mig lite? Hmm..


Dom här är köpta av Michaela de la Cour, och det var hennes smyckesvisning jag skulle på ikväll. Typiskt :(
Fast mest troligt hamnar jag nog där ändå :) Det är ju hos mamma visningen är.

Nå nutt. Hejsvejs

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback