Haha

Jag älskar era anonyma kommentarer. Rykterna florear och ni njuter.
Jag säger varken ja eller nej till någonting utan låter er istället prata ihop er och komma på era egna historier om hur allt ligger till. Det är väl så ni vill ha det?

Sen påstås det att jag och Patte inte skulle ha ett fast förhållande? I över 2 år har vi "dejtat" och alltså hållt oss till varandra. Sen att jag var lite svår och han fick (och faktiskt ville) kämpa i ett år extra borde väl vara ett tecken på att vi kilar ganska stadigt? Här om dagen "firade" vi ett år som officiellt par och jag tycker det är bevis nog.
Jag har aldrig varit gladare och säkrare på någon människa än vad jag är med patte. Jag kan inte säga vad som händer imorrn eller om 5 år, jag kan bara säga hur det ligger till nu och just nu är allt skitbra mellan oss och jag vill inte ha det på något annat sätt.

Är oerhört less på alla rykten som dyker upp när man minst anar det. Hade ni helst haft några grunder..

Nu lämnar jag resten åt er idioter som ägnar fritiden åt att frenetisk hitta fakta om andra, som ni tyvärr aldrig hittar och istället måste hitta på egen.

Mind your own business.

Nuff said!


Jag älskar dig :)

Kommentarer
Postat av: Nina

De låter svin bra de du skriver:) U goo girl ;)hihih

2009-09-03 @ 23:18:43

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback