P-Å vs. Jämtin?

Hockey igen, en ganska tråkig och händelselös match dock. Modo leder med 1-0 mot luleå och det är periodpaus nr.1

Jag skiter fullständigt i hur ointresserade ni är. Men..

Under tisdagens hockeykväll satt herrarna under hela matchen och hävdade att världens bästa (och snyggaste) hockeyspelare Per-åge skröder skulle vara en tjock gris. Han är tydligen jättefet, orörlig och har en stor ful näsa som gör att han liknar en gris. Jag blånekade. Titta bara på han.. jag dör.. Världens kanske snyggaste människa. En söt liten norsk näsa har han också ;)  Sen att han varit poängkung i både modo och elitserien, toppat listor över bästa boxplayspelare och så vidare borde väl vara tecken på att han är allt annat än orörlig.



Nåja, till saken hör att brorsan som är HVsupport givetvis var tvungen att blåneka när jag påstår att den största grisen i hockeyns historia måste vara den gamle HV-spelare Andreas jämtin. Titta på bilden och se vem som är mest gris av dom här två.
Sen att han inte ens får spela kvar i HV71 och har ett omänskligt svinigt (höhö) beteende och slåss både på och utanför planen för att han är för dålig för att göra annat, gör ju inte saken bättre.


(det går inte ens att spara hans fula tryne på datorn, det säger väl en del. provade kopiera in bilden och hoppas att det fungerar)

nuff said (höhö igen)

Kommentarer
Postat av: Fegon

Du kan verkligen inte påstå att Skröder ser bättre ut än Liv.. Seriöst så skulle jag dö av rädsla om man mötte Skröder i en gränd. Han ser ju farlig ut.. Huvva.



Dock måste jag ju hålla med om att Jämtin liknar helt klart mer en gris.



Lajsan


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback