Förbaskat

Idag skulle dom börja tapetsera i lägenheten. Vi var dit och tittade och samma fula tapeter satt kvar på väggarna.
13.000 kr skulle infinna sig på mitt konto idag, kontoutdraget visade 16 kr.

Fick rensa pappas börs och hem kom jag med ett stycke korvring, 2 mjölkpaket, en snusdosa och en julmust. Nu är jag less, och alldeles för lat för att gå till rummet bredvid där pappa ligger. Har sms'at och frågat om han vill ha mat, annars skiter jag i det. Patte har nämligen erbjudit sig att göra mjölkstuvade makaroner och korv men pappa äter ju mest bara.. ägg hela tiden och det tänker jag fan inte göra.

Nu ska jag sitta och tjura ett tag till och dricka mig mätt. Tissarna bara sväller och nu kläms dom när jag sitter ned, och det är mindre behagligt. När jag sitter sparkar bebisen rakt på blåsan så jag får sitta och streta emot bara för att hålla mig halvliggande i stolen. Jag är ganska framtung nu för tiden så det är hemskt jobbigt.

Äh, vi svarar på en lista som jag hittade på Ninas blogg.

Tidsfördriv:

Plats: "flickrummet" hos pappa.
Tillstånd: läs ovan
I fickorna: Har inga fickor på dom här byxorna
Vad händer ikväll: Jag ska se på tv och inte göra någonting
Vad åt du senast: Pappas underbara köttfärssås
Vem ringde du senast: Kixen
Vem mailade du senast: Dunno?
Roligast förra veckan: En grej på jobbet som jag inte orkar skriva
Roligast denna vecka: Jadu.. Modo vann igår :)
Favoritläsk: Julmust
Favoritmynt: Tior och femmor gillar jag
Favorithund: Åh, jag älskar alla hundar. Tyzon, Fia och möjligtvis Zigge kommer dock alltid vara bäst :)
Favoritjuice: I vanliga fall älskar jag apelsinjuice men det gör inte bebis.. så ingen
Bästa grannen: Känner ingen av dom
Sämsta grannen: samma
Bästa Robinson-karaktär genom tiderna: har aldrig sett det
Bästa frisyren: På vem? Uppsatt är ju skönast iaf
Hur mår du nu: Brabra
Vad vill du ha för hårfärg: Har jag svart vill jag ha blond, är jag blond vill jag ha brun, har jag brunt vill jag ha svart och nu är jag mitt mellan och vill ha rött
Vad tycker du om att äta: allt utom varma grönsaker, svamp och fisk.. nästan :) inte lever och sånt heller
Är du kär i nån du har nämnt i de tidigare frågorna:
nää

Idrottar du: inte det
Tycker du om att ligga på stranden och sola: Nej, jag blir så jäkla rastlös och uttråkad direkt
Är du med i nåt crew: haha nja det kan jag väl inte påstå
Vad har du på dig idag: mysbyxor, ett linne och en stickad tröja
Har du gått upp/ner i vikt det här året: 19 kg, ganska precis. haha
Vilket år har varit ditt bästa: 1989-2005 kanske :)
Vad ser du fram emot: Just nu vill jag bara jobba, på MIN avdelning och träffa alla människor där :) Annars ser jag ju fram emot bebisens ankomst
Vad har du ångest inför just nu: Jag har ångest för allt, hela tiden.
Hur långt hår har du: Klippte av mitt skitlånga hår ganska nyss :( men det är ännu ganska långt
Är du nöjd med det: Nej, vill ha tillbaka det långa..

Vad ligger på ditt databord just nu: få se nu.. glas, flaskor, kamera, mandarinskal, mobil, nagellack, lypsyl, någon räkning, tallrik, några telefonnummer, papper, penna.. ääh ids inte ens titta under det
Varför blev du arg senast du var det: För att Patte är en så jävla krävande människa, haha. Han höll på att pilla överallt och jag blev less när han inte slutade då jag bad han
Hur länge kan du använda samma byxor utan att dom tvättas: tills dom är skitiga
Byter du underkläder varje dag: jag använder ju sällan underkläder
Var är du nu: samma som sist
Hur ser stolen som du sitter på ut: en svart datastol, som jag råkats riva sönder litegrann
Hur luktar du nu: har just duschat så jag luktar väl shampoo, tvål och massa klet jag smetat in mig med:)
Vad ska du göra i helgen: Åh, hade hoppats på jobb men jag var för seg med telefonen.. förbajjat. Jag har ingen aning
Vilket tvprogram såg du på senast: 70's show.. det bästa :)
Får du/din familj hög telefonräkning: vet inte.. tror inte det.
När dansade du senast: idag när jag höll på att flumma
Senast köpta pryl: läs ovan
Kär just nu: jodå
Sex just nu: Jå, vi håller på för fullt
Keps eller mössa: mössa
Pannkakor eller plättar: plättar
Vad ska du göra nu: inge nå!

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback