skunkis

Idag har jag borstat (och tvättat) håret för första gången på en vecka. Jag hinner alltid glömma hur långt och ljust hår jag har egentligen, det sitter alltid uppkrullad i en tofs och ett hårband. Det är skönare att jobba om man slipper ha hår i ansiktet, och det är skönare att sova de där 10 extra minutrarna istället för att borsta håret varje dag.

När jag ändå håller på kanske jag ska slänga kläderna i tvätten, ta nya, kanske måla naglarna tillochmed. Åååh, jag hatar hur sunkig jag har blivit :( Nästa projekt är att raka benen. Det har gått så långt nu att tillochmed Patte erbjuder att göra det åt mig.
Jag går runt med min jobbtröja+mjukisbyxor, istortsett helt osminkad, torr och fnasig i hela ansiktet, äckligt hår och luktar jobbet hela dagarna.

Hade tänkt fara och pussa på min lillasyster idag, men jag orkar verkligen inte. tacka gudarna för att jag bara har 3 schemalagda dagar kvar (en dag+2 nätter) sen ska jag fasen ta bort ALL tillgänglighet mellan 07.00 och 12.00. Jag behöver verkligen sova. Jag fungerar inte. Det håller inte att jobba 8-10 timmar varje dag, sen komma hem, lägga sig i sängen och glo tills det blir för jobbigt att hålla sig vaken längre, sen somna och börja om på ny kula.

Behöver verkligen vila upp mig för de kommande åren känner jag :)

Snart är det bara 10 veckor kvar. Shit.. Jag har helt slutat räkna dagarna som jag gjorde förr, jag skulle gärna stå kvar på 20 veckor ännu. Är redan skitnervös ju! :) Nästan så jag hoppas att lill*n vägrar komma ut så dom kan skära ut den istället. Hemskt men sant..

Kommentarer
Postat av: lajsan

Haha snacka om att man sitter på facebook för mycket.. Jag satt och letade efter en gilla-knapp ;O


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback