Halooo

Oh vad skönt det var att kunna sova igår, trots att det tog ett tag. Nu för tiden ligger jag och snurrar och vrider mig i flera timmar innan jag kan somna, oavsett hur trött jag är. När jag väl somnat så sover jag ju som en klubbad säl :P

Har suttit och ätit gröt och fyllt i lönepapper nu på morgonen. Har bytt bort mitt kvällspass på nyårsdagen, mot nattjobb på nyårsafton och dagen innan. Det kändes bättre så. Ids inte sitta hemma och vara bitter när alla andra är och super, så jag ska dra upp gamlingarna på 12slaget och skåla i pommac på jobbet istället :) Hoho..

När den här månaden är klar så har jag jobbat över 20 dagar, och nästan hälften kommer vara storhelg.. Så jag längtar redan efter januarilönen :P Jag som vikarie brukar ju tjäna ganska mycket bara på ungefär 5 dagar/månad så det blir fint..

Igår på jobbet vet jag inte riktigt vad som hände med bebis.. Efter att jag hade duschat en person, lökat som en gris och sprungit fram och tillbaka mellan vattenkranen och balkongen så började bebis jävlas. H*n tryckte ut foten under revbenen, vevade runt några varv i magen, HÅRT! Bara det gjorde jäkligt ont och var obehagligt. Man såg verkligen hur foten tryckte omkring där inne.. Sen började det svida långt ner i magen och jag kunde inte gå upprätt. Sådär var det i kanske.. 2 timmar innan det tillslut bara försvann och bebis blev helt lugn. Tror inte h*n uppskattar att jag jobbar såhär mycket..

Nå nutt.. Ska dricka lite blutsaft så jag får upp blodvärdet och förhoppningsvis piggnar till :)

Imorrn jäklar är jag ledig och då blir det julklappshandling, bättre sent än aldrig =)

Går in i v.28 idag föresten. bara 12 veckor (90 dagar) kvar alltså.. shit

Kommentarer
Postat av: Lajsan

Ja alltså om du känner att du tjänat för mycket den här månaden så är jag en fattig jävel du kan skänka pengar till. höhö



För övrigt så är jag avis på dig.. Jag vill också bara ha 90 dagar kvar och en söt mage :)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback