Halå

Dagen började med massa mys med en sovade Patrik. Sen vaknade odjuret, skrek att jag var en jävla fitta för att jag tagit ledigt från jobbet. Jag gick in i garderoben och grät en skvätt och sen var det bra igen.

Mamma och stefan skulle på stan och jag och patrik följde med. Vi tog en fika på lyktan och sen gick vi in på alla 2 affärer som finns här. Det blev inte ett endaste inköp, vilket inte är likt mig.

Vi kom in på "free-bras" och Patte undrade hur dom fungerar. Jag försökte förklara att dom klibbar fast på tissarna med hjälp av något kladdigt klet som finns på dom och om man börjar svettas så åker dom lös.
Han undrade hur man gör om man har hängtissar då. Jag föreslog att man tar på sig en tight tröja som trycker in tissarna mot magen för att sen fästa silikon-BHn på önskat ställe. Patrik tyckte att det var med logiskt med en "gravidklänning" och tillslut började mamma skratta. Jag förstod inte riktigt varför. Säkert för att vi ens diskuterade freebras på hängtissar.

Efter det åkte vi hem, lagade lite makaroner och la oss på soffan.
Jag tänkte fara till pappa och se hockey, och passa på att kramas med Ida. Jag ringde för att kolla så att dom var hemma, det var dom, men inte länge till. Ida skulle nämligen fara till sin mamma. Då grät jag igen för att jag är en sån dålig syster som inte hälsar på varje dag.

Nåja. Nu har jag just tagit ett bad. Patte skulle komma när han var klar med datorn så jag laddade upp med ljus och massa skum. Han kom inte. Det arslet. Så nu ska jag göra på samma sätt som igår, klämma fram några tårar för att jag har så ont i ryggen så han masserar mig (samtidigt som han sitter vid datorn med den andra handen och håller ögonen på tvn) tills jag somnar.

Jag vet att du kommer bli sur när du läser det här Pälsko, men idag har jag grinat mer än vanligt pågrund av dig så du får stå ditt kast :) Tur att jag älskar dig ändå då..

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback