god jul då

Jag sitter på jobbet, fetandas och kladdar ner pattes dator med chipsflott.
Mina porer är igenstockade i den grad att jag faktiskt känner det. Den vill inte ha mer skit i sig nu men jag fortsätter trycka in. Det är trots allt jul, jag är trots allt gravid, jag får vara fet.

Jag har träffat (och hållt!!) Maija idag, Danne och Sofias lilla bebis. Jag har aldrig längtat mer efter mitt egna lilla vilddjur än nu.

På kvällsfikat nyss pratade vi än en gång (skräll) om våran lilla bebis.

Person1 - Det ska bli så spännande att se vad det blir för sort
Person2 - Det blir en flicka
Jag - Jaså?
Person2 - Jo, du är så vacker så jag tror det blir en flicka. Pojkar brukar stjäla mammans skönhet (jag trodde det var tvärtom)

Score! ytterligare en som tror på en tjej. Jag vill ju visserligen ha båda delarna men jag och Patte har ju nästan slagit vad nu och Patte är den sista jag vill förlora mot :)

Jaha, om man skulle ta tag i nåt här på jobbet istället? Tyvärr fick jag 0 information av kvällspersonalen och jag vet inte vad dom har för rutiner på den här avdelningen kring jul. Har aldrig jobbat natt här förr, bara dagar och kvällar. Måste springa runt på de andra avdelningarna och hoppas på lite vägledning :)

Tudels.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback