So close

inse att det är 12 dagar kvar tills jag och mina underbaringar far.. ojojoj.. Har just varit hos camilla och suget blev ju inte mindre direkt.



Eftersom att sara bokade resan senare än oss så ska dom bara snöra in en extrasäng åt henne. Jag och camilla kommer däremot ligga i dubbelsängen och kramas. Eller ja, tidigare erfarenheter är ju att jag frenetiskt försöker klamra mig fast i camilla på natten, medans hon svär och försöker putta ner mig på golvet. Hon är inte den enda som haft en egen färdigbäddad säng åt mig varje gång jag tänkt sova över. hoho.

Nä om man skulle sleva i sig lite mat kanske? Tevattnet är redan klart, har nämligen ställt in mig på mysmode ikväll. Måste bara hitta någon bra film också.. Tudels.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha det kommer säkert sluta med att du och sara ligger i sängen och jag i saras säng :D hahah! BTW, TA BORT DEN ÄCKLIGA BILDEN :D

2009-08-13 @ 11:11:21

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback