Lycka!

Hockeyn börjar sakta men säkert krypa igång igen. Idag spelade MoDo första träningsmatchen mot skell, och givetvis vann vi.. Med 4-1 dessutom.
Sen att luften börjar bli kallare, dagarna blir kvällar mycket fortare och månaderna går hur snabbt som helst gör ju det hela mycket bättre. Hoppas vintern kommer fort iår!

Och att fara utomlands är absolut inte samma grej som att vara i Sverige på sommaren. Jag hatar sommaren här, och älskar utlandet. Det är 2 heeelt olika saker.

1 vecka kvar till cypern nu. Imorrn ska vi och styra några filmer och sånt i luleå. Eftersom att det inte kommer bli något festande där borta så får vi roa oss med filmer och sånt istället på kvällarna :) Mycket bra.

Nä nu ska jag gå och pyssla om min sjuka vovve. Hon spydde först ett stort kalas i min säng (fräscht!) och medans jag städade bort det så fixade hon en spya på hallgolvet också. Nu ligger hon mest och skakar. Ska försöka få i henne lite vatten och ris.. Mamma ger alltid det till Ty när han är sjuk och det verkar hjälpa. Stackars puppy:(


Kommentarer
Postat av: Viktor

Är det fia Eller Zigge eller tyson

Postat av: Patte

Det ska inte bli nån vinter i år har jag hört, det går helt enkelt inte, då skjuter jag nog mig.

2009-08-18 @ 12:37:01
URL: http://patrixxx.blogg.se/
Postat av: sandra

Hahahahaha! jag dör. näe jag har inte en ända, men annonserar du om dom i bloggen dyker det nog upp en och annan som har dom :D dom är inte ens så roliga mer, faktiskt ;D hahaha

2009-08-20 @ 21:26:27
URL: http://sandrrrra.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback