Käre gud, kan jag få en fesk? haha

Jag och ettap cyklade ner på stan för att handla. Det sket vi dock i. Jag grundade med en äcklig glass (och godis) på centralkiosken för att sen gå till cafét och köpa 2 kulor glass till (melon+polka, grrr) mendas patrik åt macka. Sen vandrade vi runt lite på stan innan vi gick tillbara till centralen och trackaserade fredrik som jobbade. Något as nämnde något om pizza, och trots att jag både var mätt, illamående och hade ont i magen så var det bara att gå raka vägen till 2000 för en hawaii.

Nu har jag just hetsdruckit upp min fanta och håller på att spy. Men nehej, det är bara hoppa i bikinin, dra in magen och bege sig till stranden.

Det skulle underlätta om det blev minusgrader, och om patte slog av skitmusiken han lyssnar på (förlåt hussni, men jag hatar rock) och om jag någonjävlagång skulle bli nöjd.

Sen att mitt rum faktiskt är det äckligaste jag någonsin skådat och att jag är alldeles för lat för att städa det gör ingenting bättre. Men nu är ju Patte frisk, så han fixar ju det imorrn när jag sliter arslet av mig på jobbet? hmm.. Jag kommer få astma här inne.


snart camie:)

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback