blabla

Kom hem vid halv 2 inatt, somnade en timme senare, vaknade efter ytterligare en timme.. Allt var dimmigt, hur mycket jag än gnuggade ögonen. Antog att jag höll på att bli blind och gick och la mig igen. Vaknade igen av att jag inte kunde andas, så jag gick upp och ut på bron, fortfarande lika dimmigt överallt.

Blir väckt imorse, pappa berättar att någon (inte jag) glömt att slå av någon platta i köket så hela huset var rökfyllt och det luktade satan. Jag känner ju ingen lukt så jag märkte inte det. Låg kvar i sängen och insåg att mitt rum (som alltid är stängt) nästan var dimmigare än där ute. Sen tuppade jag av, haha. Pappa hade dragit igång köksfläkten och något gick galet så röken sprutade ut i mitt rum genom någon ventil. Kul.

Nu sitter jag här med lagom huvudvärk och fönstrena på vid gavel, haha.. Så det kan gå..

Nu ska jag klä på mig och fara och köpa en ny stekpanna med pappa, den stod ju nämligen på plattan och är numera helt vit. Vet inte om jag vågar använda den :) Tudels.


Kommentarer
Postat av: Viktor

Haha roger berättade att han glömde pannan på plattan på

Postat av: Viktor

Trevlig resa

2009-08-24 @ 12:55:42
URL: http://villr.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Fin blogg! (:

2009-08-25 @ 19:55:05
URL: http://alexandrathiberg.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback