evighetsprojekt

av okänd anledning har jag börjat städa. nu. mitt i natten.
ryggen tar mycket stryk så jag längtar tills jag är klar så jag kan lägga mig på värmedynan jag hittade under allt bråte här.

jag, camilla, sara och berra for till kilnäset och såg film, idol och åt en jävla massa flott. vi tryckte ihop oss på en så liten plats som möjligt i soffan och hade någon form av orgie. jag förfrös en tå, så då har ni en inblick i hur jävla kallt det var. inga filtar i världen kunde värma oss. sen såg vi en riktigt läskig film. black christmas eller något liknande. tur att jag hade berra bredvid/på mig.

bjuder på 2 randombilder från i somras


det var inte meningen att räcka ut tungan.. faktiskt.

södertälje - modo imorrn. får inte missas.

Kommentarer
Postat av: Peter och Sylvester

Peter - Den homosexuella bonden från Vingåker. Den manliga och smått bittra, genomsnälla, men ack så kärlekskranka.



Sylvester - Östermalmskillen som kan och vet allt. Flyttade till Vingåker för kärlekens skull. Sylvester är posh. Say no more!





Tillsammans driver de en ko-farm på landet.



Den röda tråden är humor, humor, humor!!





http://peterochsylvester.blogg.se





2008-10-18 @ 12:54:23
URL: http://peterochsylvester.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ögonen....

2008-10-18 @ 14:02:43

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback