stockholm?!?!

varför jag egentligen vill fara till stockholm är för att kunna ligga i soffan hos bid hela dagarna och hata på varann för att han har så taskig smak när det gäller hockey. han har även massa kalla goda smirnoffs i kylen har han också sagt.

idag pratade vi om min kommande fotbollskarriär, haha

- kristian - säger (19:43):

åh du kommer bli proffs
- kristian - säger (19:43):
nå men se till att bli frisk då! nu är du väl dessutom redan på väg hit ner antar jag så! =)
- kristian - säger (19:44):
det är ju extra bra då, för då får du följa med å se united i finalen imorrn. med skols och rony och grabbarna vinner dom blir det ju utgång och då bjuder jag dig på smirnoff hela natten såklart

skols och rony är förövrigt resultatet av mitt tafatta försök till att uttala alla spelare i man utd för nåt år sen=)

låter det inte underbart i öronen? (ser bra ut i ögonen?)

jag drar. nu!

eller inte.. jag har ju faktiskt bokat tjejkväll med lisa och martina i helgen.

men sen far jag minsann. kanske.. tror jag. jag vågar inte fara själv:(

Kommentarer
Postat av: Berra

Hade lugnt kommit med till sthlm om ja inte hade varit så sjukligt fattig som jag är ;(

2008-05-20 @ 21:11:40
Postat av: Sara

i stockholm kan man ju göra massor kul!


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback