mönsterbarn?

- förra helgen hittade jag en FET börs på krogen i en soffa.. istället för att göra det enda rätta (dvs sätta ner den i väskan) så går jag och lämnar in den till personalen.

- igår när jag var ute kom en tant med en stor schäfer och rollator. väldigt liten tant också, med väldigt krokig rygg.hunden hade snurrat in sig i rollatorn och drog iväg med henne. trots att jag var mååånga meter därifrån, påväg åt ett annat håll, gick jag dit, styrde situationen och följde henne hem. jag höll i hunden alltså.

- idag när jag var ute kom jag på mig själv med att stå och skrapa ihop en krossad ölflaska till en hög. jag vet ju själv hur störande det är när man är ute och går med hundarna och det ligger en hel glasfabrik utspridd på vägen.

"vatts häppening??" - som jean hade sagt

image894
mannen i mitt liv

nu ska jag ut igen! hörs inatt eller imorrn. hejrååååååååå

Kommentarer
Postat av: Berra

Hah du är stans nya Ejje ;)

Postat av: alexandra

söt hund :)

2008-05-01 @ 15:24:50
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se
Postat av: Camilla

Haha, vad fränt.... Har DU gått och blivit snäll? :D Sweet! ;)

2008-05-01 @ 20:53:15
Postat av: Joel

alla får vi hjärnsläpp då och då ;D

2008-05-02 @ 07:56:38
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback